کد خبر : 1985944 | 19 آذر 1402 ساعت 12:59 | 29.3K بازدید | 10 دیدگاه

حمله به ستاره بایرن: تو به درد این تیم نمی‌خوری!

آلفرد دراکسلر، کارشناس فوتبال آلمان، به‌شدت از عملکرد اریک ماکسیم چوپوموتینگ در ترکیب بایرن مونیخ انتقاد کرد.

حمله به ستاره بایرن: تو به درد این تیم نمی‌خوری!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم بوندسلیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه باورنکردنی 1-5 برابر این تیم شکست خورد. 

موجی از انتقادات علیه عملکرد بازیکنان این تیم و همچنین شخص توماس توخل به راه افتاده و حالا به نظر می‌رسد که چوپوموتینگ هم از این انتقادات در امان نیست. 

دراکسلر با حضور در برنامه Lage der Liga به‌شدت از این بازیکن انتقاد کرد و از این که او برای بازی در پست پشتی هری کین انتخاب شده است ابراز شگفتی کرد. 

1964813

این کارشناس آلمانی در این‌باره گفت: «وقتی چوپوموتینگ در زمین حضور دارد، من همیشه کمی گوش به زنگ هستم. چون فکر نمی‌کنم او با شرایطی که در حال حاضر دارد به درد این تیم بخورد. موسیالا و توماس مولر روی نیمکت بودند و هر دو خیلی دیر به زمین آمدند، وقتی که دیگر همه چیز تمام شده بود. گاهی نمی‌شود توخل و برنامه‌هایی که دارد را درک کرد.»

توماس هلمر، دیگر مهمان این برنامه، هم با اشاره به شرایط خط دفاعی بایرن اظهار داشت: «من فکر می‌کنم آنها از کیفیت فردی برخوردار هستند اما نمی‌توانند در کنار هم کار کنند. این چیزی است که دیروز دیده شد. مسئله این است که این وضعیت فقط روی کیم یا اوپامکانو تاثیر گذاشته باشد. من فکر می‌کنم کل سیستم دفاعی بایرن مشکل دارد.»

دیدگاه‌ها