کد خبر : 1985949 | 19 آذر 1402 ساعت 13:29 | 22.3K بازدید | 29 دیدگاه

مورایس و فرصت به یک بازیکن دیگر آکادمی (عکس)

علی احمدی روز گذشته در دقیقه 90 به جای میلاد زکی‌پور وارد زمین شد، تا رفته رفته مهیای مسابقات حساس و دشوارتر شود.

مورایس و فرصت به یک بازیکن دیگر آکادمی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، روند اضافه شدن کردن بازیکنان آکادمی باشگاه به تیم بزرگسالان سپاهان با حضور مورایس سرعت بیشتری گرفته است. سرمربی پرتغالی سپاهان فصل گذشته آریا یوسفی را به تیم اصلی اضافه کرد و او را آماده کرد تا در بازی‌های این فصل به مهره‌ای کلیدی بدل شود و در این فصل نیز فرصت به دو بازیکن دیگر یعنی محمدجواد حسین‌نژاد و ارشیا سرشوق داده شده که البته در این بین حسین‌نژاد به خوبی توانسته از فرصتی که پیدا کرد، نهایت بهره را ببرد و حتی به تیم ملی هم رسید و مقابل ازبکستان اولین بازی ملی خود را تجربه کرد.

در بازی روز گذشته اما مورایس به علی احمدی فرصت داد؛ احمدی در فصل جدید یکی از بازیکنان فهرست سپاهان به حساب می‌آید که سرانجام در دیدار هفته دوازدهم در دقیقه 90 به جای میلاد زکی‌پور وارد زمین شد تا اولین بازی خود را در لیگ برتر تجربه کرده باشد.

احمدی که بازیکنی ریزنقش و تکنیکی است، در مصاف با مس رفسنجان در پست وینگر چپ برای دقایق کوتاهی بازی کرد و قطعا توانایی‌های ویژه‌ای دارد که مورایس به او اعتماد کرده و باید دید در ادامه رقابت‌ها و در ترافیک خط میانی و هجومی سپاهان چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

1964819
1964820

دیدگاه‌ها