کد خبر : 1985956 | 19 آذر 1402 ساعت 13:57 | 67.4K بازدید | 39 دیدگاه

بازگشت قهرمان سابق اروپا

هیولایی که امری ساخت: ویلا همه را بلعید

این استون ویلا دیگر یک پدیده نیست و تبدیل به هیولایی شده که سیتی و آرسنال نمی‌شناسد. وقتی به ویلا پارک می‌روید، باید تسلیم شوید.

هیولایی که امری ساخت: ویلا همه را بلعید

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا با اونای امری مصمم است تا مرزهای لیگ برتر را جابه‌جا کند. او هر هفته سخت‌ترین ماموریت‌ها را با ویلا به سرانجام می‌رساند.

به فاصله سه روز، "شرورها"، منچسترسیتی (1-0) و آرسنال (1-0) را شکست دادند. در واقع دیشب توپچی‌ها در ویلاپارک که به قلعه رسوخ‌ناپذیر تبدیل شده، سقوط کردند. 

1964825

پانزدهمین پیروزی متوالی آنها در خانه تاریخی بود و به آنها کمک کرد تا رتبه سوم را تثبیت کنند. حالا آنها دو امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارند و سیتی در صورت پیروزی در زمین لوتون، می‌تواند به چهار امتیازی قرمزها برسد.

گل مک گین پس از هفت دقیقه برای شکست تیم آرتتا کافی بود. ویلا به خوبی بازی مقابل سیتی نبود ولی هر طور بود توانست آرسنال را هم قربانی کند. 

فقط فرگوسن، مانچینی، کلوپ و گواردیولا 15 پیروزی متوالی در خانه به دست آورده بودند تا اینکه امری نیز به باشگاه آنها نفوذ کرد.

1964826

آرسنال در ویلا پارک از جایگاه اول سقوط کرد، ورزشگاهی که میدان مین برای غول‌های فوتبال شده و از فوریه، زمانی که ویلا برابر توپچی 2-4 تسلیم شدند، دیگر رنگ شکست ندیده است. در کمتر از 72 ساعت، گواردیولا و آرتتا در خانه ویلا تسلیم شدند. در استون ویلای امری همه چیز امکان پذیر است.

کاپیتان مک‌گین مقابل سیتی نیز خوش درخشید، مقابل لندنی‌ها گلزنی کرد. یک ضد حمله سریع تا میزبان خیلی زود در خانه پیش بیفتد. در 83 دقیقه مانده به پایان بازی، شاگردان امری در برابر حملات میهمان مقاومت کردند. دیبو مارتینز دیواری غیر قابل عبور بود.
در مقابل سیتی، ویا مسلطتر بر بازی بود و مردان پپ را با پرس خود خفه کرد تا جایی که سیتی به سختی می‌توانست شوت بزند. آرسنال از آن تله خارج شد و شوت‌های بیشتری زد ولی هیچکدام راهی به دروازه پیدا نکردند.

1964736

VAR برای نجات آمد
دیگو کارلوس دو توپ را زیر تیرک دور کرد. میهمان همچنین یک پنالتی احتمالی هم گریخت. علاوه بر این، VAR هم ظاهر شد. ساکا گل تساوی را زد اما گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. اگرچه بزرگترین جنجال در دقیقه 90 رخ داد. هاورتز گلی زد که به دلیل خطای هند مردود اعلام شد. این بازی به 4 پیروزی متوالی آرسنال هم پایان داد.

دوئل بین امری و آرتتا (او به دلیل محرومیت در زمین بازی نبود) به سود اونای شد. در دیداری با تعداد تکل‌های فراوان برای هر دو تیم که یک رکورد در فصل جاری بود. 

ویلا، قهرمان سابق فوتبال اروپا، حالا حق دارد که رویاپردازی کند. چهار بار دیگر در تاریخ ویلا پس از 16 هفته به 35 امتیاز یا بیشتر دست یافته است: قهرمان (1899، 1900 و 1981) و نایب قهرمان (1911). امری هیولایی ساخته است که هفته به هفته به جام نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

دیدگاه‌ها