کد خبر : 1985985 | 19 آذر 1402 ساعت 16:23 | 43.3K بازدید | 75 دیدگاه

شجاعیان: سرچ کنید تا بفهمید کینه‌ای چه کسی است!

داریوش شجاعیان در خصوص کارت زردهای متعدد اشکان خورشیدی به اعضای تیم هوادار صحبت کرد.

شجاعیان: سرچ کنید تا بفهمید کینه‌ای چه کسی است!

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، هافبک سابق استقلال در سومین فصل حضور در هوادار بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می‌بندد. او در بازی با پرسپولیس از ابتدا در ترکیب قرار داشت و در اواخر نیمه دوم تعویض شد که البته به نظر چندان راضی از این تصمیم نمی‌آمد.

داریوش شجاعایان پس از بازی پرسپولیس و هوادار در خصوص بازی گفت: در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم ولی نشد. امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ خودمان را پیدا کنیم و حداقل، امتیازها را کسب کنیم و خودمان را به بالای جدول برسانیم.

1964865

بازیکن تیم فوتبال هوادار در خصوص داوری اضافه کرد: خودِ آقای فکری در خصوص داوری صحبت می‌کند ولی یک چیز به شما می‌گویم. آدم نباید کینه‌ای باشد. بروید سرچ کنید تا بعداً بفهمید که چه کسی کینه کرده است. من نمی‌دانم چگونه است که نیمکت ما فقط کارت می‌گیرد و نیمکت‌های دیگر نه. این را به کارشناسان می‌سپاریم.

شجاعیان در خصوص اینکه آیا صحبت‌های فکری روی قضاوت داور مسابقه تاثیرگذار بود، گفت: نمی‌دانم. بگذارید در خصوص داوری حرف نزنم.

او در خصوص اینکه فکری گفته بود که بازیکنان تیمش غیرحرفه‌ای زندگی می‌کنند، عنوان کرد: بگذارید خودِ حاج محمود صحبت کند. هر چه بزرگترها حرف می‌گویند، ما باید بگوییم چشم. به نظرم از خود او بپرسید.

دیدگاه‌ها