کد خبر : 1985948 | 19 آذر 1402 ساعت 13:30 | 25.8K بازدید | 27 دیدگاه

شجاعیان دوبار شاکی شد: هم از داور، هم از فکری!

داریوش شجاعیان بعد از تعویض خود در جریان بازی با پرسپولیس به تصمیم محمود فکری واکنش نشان داد.

شجاعیان دوبار شاکی شد: هم از داور، هم از فکری!

به گزارش "ورزش سه"، حوالی دقیقه 70 بازی پرسپولیس مقابل هوادار به‌خاطر مصدومیت دو بازیکن هوادار وقفه‌ای نسبتا طولانی در جریان بازی ایجاد شد که بعد از این وقفه محمود فکری دو تعویض در ترکیب تیمش انجام داد. یکی از تعویض‌ها مربوط به بازیکنی بود که مصدوم شده و باید از زمین بیرون می‌رفت اما تعویض دوم، بیرون آمدن داریوش شجاعان کاپیتان باتجربه به این تیم بود.

جالب اینکه شجاعیان بعد از این تعویض صراحتا ناراحتی‌اش را از تصمیم محمود فکری نشان داد و به سمت آخرین صندلی نیمکت حرکت کرد و اصلا سمت سرمربی خود نرفت. او به شکلی پرخاشگرانه با یکی از مربیان تیم خود درباره این تعویض بحث کرد و روی صندلی نشست اما مشخص بود از بیرون آمدنش چقدر شاکی است.

به نظر می‌رسید شجاعیان تصور می‌کرده در آن لحظات می‌تواند برای تیمش موثر باشد چرا که بعد از بالا آمدن تیم هوادر در نیمه دوم و تحت فشار قرار دادن پرسپولیس در لحظاتی از این نیمه، شجاعیان چندبار با حرکات نمایشی و فریبنده و توپ‌سازی‌هایش باعث شده بود تا این تیم موقعیت‌هایی نصف و نیمه روی دروازه بیرانوند خلق کند .

جالب اینکه شجاعیان که یک‌بار هم به سمت داور مسابقه هجوم برد و درباره او صحبت کرد تنها استقلالی حاضر در ترکیب هوادار بود که مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داشت اما تا پایان ماسبقه در زمین نماند.

شجاعیان که حالا مویی سپید کرده بعد از بازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی از جواب دادن به سوال درباره ناراحتی‌اش بعد از تعویض طفره رفت و خودش را به نشنیدن زد!

دیدگاه‌ها