کد خبر : 1986017 | 20 آذر 1402 ساعت 02:44 | 21.6K بازدید | 7 دیدگاه

توصیه عجیب اسطوره: بی‌خیال مسی شوید!

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، معتقد است که درخشش لیونل مسی برای فوتبال آمریکا کافی نیست.

توصیه عجیب اسطوره: بی‌خیال مسی شوید!

به گزارش "ورزش سه"، مسی از زمان حضور در باشگاه اینترمیامی در تابستان گذشته موجی باورنکردنی را در بین هواداران فوتبال در این کشور به راه انداخت.
شور و اشتیاق تماشاگران برای دیدن درخشش او در میدان باعث شد که بلیت‌های اینترمیامی خیلی زود به فروش برسد و همچنین قیمت این بلیت‌ها برای فصل آینده چند برابر شده که نشان از استقبال مردم آمریکا و همچنین نقش مهمی دارد که این بازیکن در فوتبال این کشور ایفا می‌کند.

با این حال، گولیت معتقد است که حضور مسی به تنهایی برای تحت تاثیر قرار دادن نسل جدید فوتبال آمریکا کافی نیست و آنها باید به استفاده از قهرمانانی دیگر و خصوصا بازیکنان بزرگ آمریکایی روی بیاورند.

1962876

این اسطوره فوتبال هلند در گفت‌وگو با زون در این باره اظهار داشت: «از نظر من مسئله این است که آمریکا نیاز به قهرمانان بومی دارد. مسئله واقعی این است. پولیشیچ آخرین مثال از این دست است. آنها نیاز به قهرمانان بومی دارند تا بتوانند فوتبال‌شان را بهتر کنند و باعث پیشرفت شوند.

مسی جذاب است، چون مسی است. اما کافی نیست. مهم‌ترین نکته برای آنها این است که قهرمان خودشان را داشته باشند. آنها نیاز به بازیکنی دارند که بتواند قدرت و مهارتش را در فوتبال اروپا هم به نمایش بگذارد. این چیزی است که آنها به آن نیاز دارند.

جذب مسی در واقع همان کاری است که اول درباره دیوید بکام انجام دادند و توانستند محبوبیت فوتبال را به شکل قابل توجهی در آمریکا افزایش دهند. آنها این کار را با بکام انجام دادند و حالا همان کار را با مسی تکرار کردند اما در نهایت نیاز به قهرمانی بومی دارند تا کودکان آمریکایی با خودشان فکر کنند که شانسی برای درخشش خواهند داشت.»

دیدگاه‌ها