کد خبر : 1986028 | 19 آذر 1402 ساعت 19:55 | 49.7K بازدید | 81 دیدگاه

در روزهای پرتلاطم چالش تطبیق‌پذیری؛

عیسی در حال و هوای بودن یا نبودن (عکس)

عیسی آل‌کثیر هنوز نتوانسته پس از آن انتقال جنجالی به سپاهان خودش را پیدا کند.

عیسی در حال و هوای بودن یا نبودن (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، از همان روزی که به صورت کاملا شوکه‌کننده خبر انتقال عیسی آل‌کثیر از طریق سایت ورزش‌ سه به اطلاع پرسپولیسی‌ها، سپاهانی و به طور کلی اهالی فوتبال رسید، مشخص بود که این بازیکن کار راحتی برای تطبیق با شرایط جدید ندارد.

1964947

شرایط مهاجم جنوبی سپاهان خیلی زود با قوانین جدید مربوط به سقف بودجه بدتر هم شد و این بازیکن و همین‌طور باشگاه سپاهان را تحت فشار زیادی قرار داد تا او چندین هفته روی سکوها و دور از چمن سبز باشد. این مشکل سرانجام در دیدار لغوشده برابر الاتحاد حل شد و عیسی اولین بازی خود را مقابل صنعت نفت در حالی با شروعی رویایی پیش سر قرار داد که انگار غمی در عمق نگاهش نهفته بود.

عیسی با دبل در آن مسابقه خودش را بیش از گذشته در دل هواداران سپاهان جا کرد، اما روزهای سخت مقابل نساجی و سپس ملوان از راه رسیدند و عیسی با وجود اینکه در این دو مسابقه در زمین حضور داشت، اما با اینکه چندین مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفت، نتوانست به تیمش کمک کند تا در مصاف با پرسپولیس از روی نیمکت کار را آغاز کند و تا انتهای مسابقه نیز از نیمکت جدا نشد.

1964946

نیمکت‌نشینی، آن هم به صورت کامل، مقابل رفقای سابقش در پرسپولیس چیزی نبود که مهاجم جنوبی و سرکش بتواند به راحتی با آن کنار بیاید. پس اعتراضش را به گوش مورایس رساند و این مربی پرتغالی هم که کار کردن با بزرگانی نظیر رونالدو را در کارنامه دارد، رودربایستی نکرد و عیسی را به مدت دو هفته از حضور در تمرینات منع کرد. سرانجام مورایس با وساطت سایر اعضای تیم و با در نظر گرفتن شرایط در آخرین جلسه تمرینی پیش از مصاف آسیایی سپاهان مقابل نیروی هوایی بود که اجازه داد عیسی به تمرینات برگردد.

رفته رفته بار دیگر شرایط برای بازگشت عیسی به ترکیب هم فراهم شد. او پس از نیمکت‌نشینی مقابل نیروی هوایی، مقابل الاتحاد برای دقایقی و سپس در مصاف با مس رفسنجان از ابتدا در ترکیب قرار گرفت، اما باز هم با وجود اینکه دو مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفت، باز هم ناکام ماند تا در روزهایی که کاوه رضایی با ارسال پاس گل حضورش در ترکیب اصلی را جشن گرفته و رضا شکاری هم با گلزنی از مصدومیت بازگشته، عیسی کار بسیار سختی برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی سپاهان و حتی در میان ذخیره‌های این تیم داشته باشد.

1964948

تصاویر ثبت شده از عیسی در مصاف با مس رفسنجان اما قابل توجه است و باز هم همان صورت سرد و بی‌تفاوت جلب توجه می‌کند. قابل کتمان نیست که هنوز آل‌کثیر نتوانسته با شرایط جدیدش در اصفهان کنار بیاید. او علاوه بر مدیریت شرایط روحی خود، حالا باید توانایی‌های فنی‌اش را هم یک بار دیگر به رخ بکشد. او البته در گذشته نشان داده از پس موقعیت‌های سخت‌تر از این هم برآمده و باید دید سرنوشتش در سپاهان چطور پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها