کد خبر : 1986051 | 19 آذر 1402 ساعت 20:39 | 14K بازدید | 7 دیدگاه

سوارز: بعد از استراحت به بازی با مسی فکر می‌کنم!

لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا، اعتراف کرد که درباره آینده خود با لیونل مسی صحبت کرده است و قبول دارد که اینتر میامی یکی از احتمالات برای آینده او است.

سوارز: بعد از استراحت به بازی با مسی فکر می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم کهنه‌کار اروگوئه‌ای قرارداد خود را با گرمیو برزیل به صورت مشترک فسخ کرد و وارد فهرست بازیکنان آزاد شد. او حضور پرباری در آمریکای جنوبی داشته است، اما همچنین در حال ریکاوری از مشکلات طولانی مدت زانو است که در آینده‌ای نزدیک دوران حرفه‌ای او را به پایان خواهد رساند. گفته می‌شود او به دنبال بررسی احتمال یک چالش دیگر در آمریکا، در کنار مسی، هم تیمی سابق بارسلونا، در تیم اینتر میامی است.

سوارز در پاسخ به این سوال که آیا او به مسی در ایالات متحده ملحق خواهد شد یا نه به "تله دوس" گفت: "خیلی چیزها می‌توان گفت، تیم‌های زیادی با من ارتباط گرفتند. با وکیلم صحبت خواهم کرد تا ببینم چه گزینه‌هایی وجود دارد. من نمی‌خواستم تا زمانی که قراردادم با گرمیو در جریان است به چیزی دیگر فکر کنم. اینتر میامی می‌تواند یک احتمال باشد. من بهترین بازیکن جهان و یک دوست عالی را در آنجا دارم که همیشه در مورد مسائل آینده با او مشورت کرده‌ام، اما هنوز باید استراحت کنم و سپس تصمیم بگیرم.

1964972


پس از 12 ماه باورنکردنی، اکنون وقت آن است که کمی استراحت کنیم. چیزی که الان می‌خواهم این است که با فرزندانم و همسرم وقت بگذرانم. سال بسیار شلوغی داشتیم. آنها حق دارند و من هم نیاز دارم که با آنها باشم. سفرها و تعهدات حرفه‌ای زیادی داشتم. من احتمالات را بعدا تحلیل خواهم کرد."

سوارز در 54 بازی 29 گل برای گرمیو به ثمر رساند و ثابت کرد که هنوز راه رسیدن به دروازه را بلد است. اینتر میامی آماده است این ستاره را به خدمت بگیرد و هدف جدی برای قهرمانی در لیگ آمریکای 2024 را استارت بزنند.

دیدگاه‌ها