کد خبر : 1986056 | 20 آذر 1402 ساعت 05:54 | 29.9K بازدید | 17 دیدگاه

کارت زرد عجیبی که سروش از اشکان گرفت

سروش رفیعی در دقایق کوتاه حضورش در ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار اخطار گرفت.

کارت زرد عجیبی که سروش از اشکان گرفت

به گزارش "ورزش سه" با وجود این‌که سروش رفیعی فصل قبل در گرفتن کارت زرد از داوران طی بازی‌های لیگ برتر در پرسپولیس رکورددار بود اما در این فصل و طی 11 بازی تیمش فقط دو کارت زرد گرفته که دومی‌ آن‌ها در بازی با هوادار اتفاق افتاد.

کارت زرد اول سروش در بازی هفته هفتم مقابل گل‌گهر نصیب او شد و این دومین اخطار او در فصل جاری بود و او با محروم‌شدن هنوز سه کارت زرد دیگر فاصله دارد.
جالب این‌که رفیعی فصل قبل یک بار 5 اخطاره و در بازی آخر فصل هم 4 اخطاره شد و بیشترین خطاها را در تیمش انجام می‌داد و بیشتر از تمام هم‌بازی‌هایش، حتی مدافعان، کارت زرد گرفته بود.

1964980

نکته عجیب در مورد اخطار سروش رفیعی این‌که او در دقیقه 81 به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و در سومین دقیقه وقت‌های تلف‌شده از داور کارت زرد گرفت؛ آن هم نه به‌خاطر خطا بلکه به‌خاطر چانه‌زدن با داور بر سر ضربه ایستگاهی.

در وقت‌های تلف‌شده بازی با هوادار، پرسپولیس در گوشه زمین با یک خطای هند ناشیانه از سوی بازیکن هوادار صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سروش سعی داشت توپ را جلوتر از منطقه وقوع خطای هند بکارد و ضربه بزند؛ اما اشکان خورشیدی بعد از یک تذکر به او به شماره 7 سرخ‌ها کارت زرد داد تا رفیعی اصطلاحاً خیلی مفت کارت بگیرد.

جالب این‌که یحیی گل‌محمدی بعد از بازی در نشست خبری با وجود تعریف و تمجید از داوری اشکان خورشیدی، گفت کارت زردی که او به سروش و بیرانوند داد، درست نبود.

دیدگاه‌ها