کد خبر : 1986057 | 20 آذر 1402 ساعت 05:02 | 37K بازدید | 9 دیدگاه

بایرن هم کیمیش را نگه می‌دارد، هم بازیکن می‌گیرد!

مشکل جدید بارسا بر سر جذب ستاره بایرن مونیخ

یاشوا کیمیش و مارتین زوبیمندی در دو راهی بارسلونا و بایرن مونیخ هستند.

مشکل جدید بارسا بر سر جذب ستاره بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از همین حالا در تلاش است تا برای بهبود عملکرد دفاعی و خط میانی خودش با دو بازیکن بایرن مونیخ و رئال سوسیداد در ارتباط باشد و حتی طبق گزارش‌های منتشرشده، یاشوا کیمیش تبدیل به هدف نقل و انتقالات بارسلونا در تابستان 2024 شده است. به گفته موندو دپورتیوو، کیمیش در زمان انتقال به 29 سال خواهد رسید و این برای مسئولان بارسلونا سن بالایی محسوب می‌شود و باشگاه به‌دنبال این است تا جوانانی را جذب کند که در کنار جاه‌طلبی، این انگیزه را داشته باشند تا با دیگر نفرات این تیم رقابت کنند تا در ترکیب ثابت حضور داشته باشند.

1953762

با این اوصاف جدای از بحث سن، اصلی‌ترین مشکل بارسلونا بحث مالی است. بارسلونا علاوه بر این‌که باید مبلغی را به بایرن مونیخ بپردازد، مشکل اساسی‌اش در دستمزد کیمیش است که طبق شایعات این مبلغ تقریباً 20 میلیون یورو خواهد بود. بارسا همچنین مارتین زوبیمندی را از رئال سوسیداد زیر نظر گرفته و مبلغ این انتقال 60 میلیون یورو برآورده شده است که برای بارسلونا بسیار دور است.

در طرف مقابل، هواداران بایرن مونیخ به نظر باید این خبر را با اشتیاق دنبال کنند؛ چرا که بارسلونا تنها مانع بر سر تمدید قرارداد کیمیش با بایرن مونیخ است و همچنین زوبیمندی در فهرست بازیکنان محبوب سران بایرن مونیخ است تا این بازیکن را به آلمان بیاورند.

دیدگاه‌ها