کد خبر : 1986067 | 20 آذر 1402 ساعت 12:32 | 34.6K بازدید | 24 دیدگاه

ساکت و مورایس: خیلی خوش تیپی!

ژوزه مورایس و ساکت الهامی قبل از مسابقه سپاهان و مس رفسنجان مکالمه جالبی با هم داشتند.

ساکت و مورایس: خیلی خوش تیپی!

به گزارش "ورزش سه"، قبل از شروع بازی سپاهان و مس رفسنجان، ژوزه مورایس به همراه اعضای کادرفنی خود به سمت نیمکت میهمان رفتند و در این بین سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان ثانیه‌هایی با ساکت الهامی به گفت‌وگو پرداخت.

مورایس با دیدن الهامی با کمک مترجم خود جملاتی را خطاب به او بیان کرد. سرمربی پرتغالی در حالی که دست ساکت الهامی را گرفته بود، با نحوه پوشش ساکت و اور آدیداس او شوخی کرد. 

1965006

الهامی نیز ضمن تشکر از او گفت: « بابت صعودتان تبریک می‌گویم. تو آدم جنتلمنی هستی، برایت آرزوی موفقیت در فوتبال ایران دارم. ممنون که به فوتبال ما کمک کردی . جزء بهترین‌ها هستی و در ضمن خیلی خوشتیپی!»

سرمربی مس رفسنجان با بیان جمله «خیلی از نظر فنی قبولت دارم» خطاب به مورایس، برای او در ادامه مسیر آسیایی و فوتبالی آرزوی موفقیت کرد.

سرمربی سپاهان با پیش‌بینی اینکه مس رفسنجان در ادامه فصل روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، از الهامی خواست روبه‌روی دوربین‌ها قرار بگیرند و در عکس دونفره سرمربیان دو تیم حاضر شوند.

این مکالمه جذاب باعث شد تا لبخند جذابی روی صورت مورایس و الهامی بنشیند و توجه حاضران و به‌خصوص عکاسان و تصویربرداران را به خود جلب کرد.

دیدگاه‌ها