کد خبر : 1986070 | 19 آذر 1402 ساعت 21:36 | 22.5K بازدید | 20 دیدگاه

امری با هیچکدام از اعضای کادر فنی آرسنال دست نداد!

اونای امری، سرمربی استون ویلا، پس از سوت پایان بازی و پیروزی مقابل آرسنال، با بی‌توجهی به نیمکت آرسنال با آنها دست نداد و به رختکن رفت؛ البته او برای این کارش دلیل دارد.

امری با هیچکدام از اعضای کادر فنی آرسنال دست نداد!

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا پس از شکست دادن منچسترسیتی، این هفته آرسنال را هم برد و مانع صدرنشینی‌اش شد. یکی از نکات این بازی حضور اونای امری، سرمربی سابق آرسنال به عنوان سرمربی استون ویلا بود.

امری در پایان بازی بدون دست دادن با اعضای کادر فنی آرسنال، ویلا پارک را ترک کرد. به نظر می‌رسید سرمربی تیم شگفتی‌ساز استون ویلا از اعتراضات زیاد کادر فنی آرسنال به تصمیمات داور کلافه و خشمگین شده بود. هر گونه تغییر در تصمیم داور می‌توانست برد را از تیم امری بگیرد.

دلیلی که امری برای بی‌توجهی به کادر فنی آرسنال داشت، این بود که «میکل آرتتا روی نیمکت نبود»، سرمربی آرسنال به دلیل محرومیت، بازی را از روی سکوها دنبال می‌کرد.

سرمربی سابق سویا و ویارئال در پاسخ به سوالی درباره این موضوع در نشست خبری پس از بازی پاسخ داد: «نه، سلام نکردم چون آرتتا روی نیمکت نبود. من با کارکنان باشگاه در داخل تونل دست دادم، اما فقط با افرادی که با آنها در تیم حضور داشتم و با من کار کردند. این هیچ چیز شخصی‌ای نبود. فقط به این دلیل به سمت آنها نرفتم چون آرتتا آنجا نبود. من برای آرسنال و آرتتا احترام زیادی قائل هستم. همین‌طور برای همه کارکنان باشگاه. هیچ خصومتی با آنها ندارم.»

دیدگاه‌ها