کد خبر : 1986071 | 19 آذر 1402 ساعت 21:44 | 43.4K بازدید | 63 دیدگاه

کارت قرمز قایدی بخشیده شد

معجزه‌ای که شاید قایدی را به جام ملت‌ها برساند

با بخشیده شدن کارت قرمز قایدی این بازیکن می‌تواند در مقابل صدرنشین ادنوک لیگ به میدان برود.

معجزه‌ای که شاید قایدی را به جام ملت‌ها برساند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اتحاد کلبا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود موفق شد تیم قدرتمند العین را در یک بازی جذاب و تماشایی متوقف کرده و فرهاد مجیدی با شاگردانش، هرنان کرسپو را در کسب پیروزی ناکام گذاشت.

اما این مسابقه آبستن یک اتفاق تلخ برای ستاره ایرانی کلبا بود؛ «مهدی قایدی با گرفتن یک کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا علاوه بر از دست رفتن پیروزی کلبا، این تیم از حضور قایدی در بازی بعد برابر الوصل محروم شود.»

1965013

هرچند دیگر نتیجه بازی روز گذشته تغییر نمی‌کند اما یک اتفاق مثبت برای قایدی در خصوص بازی دیروز رخ داد و آن، پاک شدن کارت قرمز او در بازی با العین طبق نظر کمیته رسیدگی به اعتراضات داوری ادنوک لیگ بود.

به این ترتیب مهدی قایدی می‌تواند تیمش را در دیدار مقابل الوصل، صدرنشین لیگ امارات، همراهی کند. اتفاق مثبتی که با توجه به انگیزه‌های شخصی قایدی ممکن است فرهاد مجیدی را خوشحال‌تر از قبل، آماده هدایت تیمش برابر النصر کند.

1965014

نکته اینجاست که قایدی با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی فرصت چندانی برای عرض اندام در این تیم پیدا نکرده و حتی در اردوهای اخیر به تیم ملی هم دعوت نشده است.

با این حال در آستانه جام ملت‌های آسیا، قایدی می‌تواند با تداوم روند فوق العاده‌ای که در هفته‌های اخیر داشته، سرمربی تیم ملی را به دعوت خود به تیم ملی مجاب کرده و فرصت حضور در جام ملت‌ها را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها