کد خبر : 1986091 | 19 آذر 1402 ساعت 23:03 | 9.9K بازدید | 18 دیدگاه

پوستکوگلو: تاتنهام اصلی را به‌زودی می‌بینید

آنگه پوستکوگلو،‌ سرمربی‌ تاتنهام، پس از پیروزی ۴-۱ مقابل نیوکاسل، به هواداران وعده داد که تاتنهام هفته‌های ابتدایی را دوباره خواهند دید.

پوستکوگلو: تاتنهام اصلی را به‌زودی می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در دیداری جذاب موفق شد نیوکسل را با نتیجه ۴-۱ شکست دهد. این اولین پیروزی اسپرز پس از چند بازی ناکامی بود. پوستکوگلو پس از این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره بازی صحبت کرد.

پیروزی مقتدرانه امروز؟
نمی‌توانم از تاثیر بازیکنان نگویم. همه آنها عالی بودند و سهم بزرگی در این پیروزی داشتند. نسبت به بازی‌های قبل در محوطه جریمه خطرناک‌تر بودیم و هدف ما هم همین است. باید از این هم بهتر شویم.

1965048

درخشش سون؟
او یک بازیکن و رهبر فوق‌العاده است. به رهبرانی مانند او در تیم‌مان نیاز داریم. مدتی بود اینقدر خوب بازی نکرده بودیم و سون در رقم خوردن این نتیجه کمک بزرگی به ما کرد.

دلیل برد مقابل ادی هاو؟
علم خاصی پشت به دست آمدن این برد نیست. بازیکنان مصدوم ما در حال برگشت به زمین هستند. امروز دیدید که با وجود ریچارلیسون چقدر بهتر بودیم. نیوکسل هم مانند ما مصدومان زیادی دارد و احتمالا تنها باشگاهی است که به اندازه ما آسیب دیده است.

برنامه‌تان برای بازی‌های آینده؟
تکرار همین عملکرد و بهتر شدن در زمین. امروز پیشرفت را نسبت به بازی‌های قبل در تیم دیدید. در حال تبدیل به تیمی هستیم که در هفته‌های ابتدایی بودیم. خوش‌بین هستم که در هفته‌های آینده دوباره آن تیم را خواهیم دید‌.

حرف آخری دارید؟
از هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم. با حمایت هواداران ما می‌توانیم دستاوردهای خوبی در این فصل به دست بیاوریم. امروز با حمایت آنها مستحق برد بودیم و امیدوارم در بازی‌های آینده هم همین اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها