کد خبر : 1986092 | 20 آذر 1402 ساعت 06:46 | 18.5K بازدید | 19 دیدگاه

این بار در اصفهان مشکلی پیش نیامد

تصویربرداری لالیگایی بدون حاشیه و با رعایت قانون!

فیلمبرداری لالیگایی در شهر اصفهان این بار بدون حاشیه انجام شد و تصاویر جذابی را به دید مخاطبان تلویزیونی رساند.

تصویربرداری لالیگایی بدون حاشیه و با رعایت قانون!

به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای پیش آمده در بازی هفته گذشته ذوب‌آهن و استقلال و درگیری تصویربرداری که از کنار زمین مشغول فیلمبرداری بود با جواد نکونام و برخی دیگر از اعضای کادر استقلال بازتاب‌های گسترده‌ای داشت.

در این خصوص حواشی زیادی پیش آمد و همین امر سبب شد نگرانی‌هایی درباره تصویربرداری با کیفیت بالا و از نمای نزدیک در اصفهان پیش بیاید. به همین خاطر قبل از بازی سپاهان و مس رفسنجان این مسئله مورد بررسی قرار گرفت و هشدارهای لازم به هیئت فوتبال اصفهان برای آنکه مشکلی در جریان این بازی به خاطر فیلمبرداری پیش نیاید، داده شد.

نکته قابل توجه اینکه در جریان بازی سپاهان و مس هم تصویربرداری در اصفهان و در ورزشگاه نقش‌جهان به شکل بازی‌های اروپایی صورت گرفت، اما این بار دیگر انتقادی به صداوسیمای اصفهان بابت رعایت نکردن قانون از سوی فیلمبردار وجود نداشت.

1965049

جالب اینکه فیلمبرداری که کنار نیمکت مس رفسنجان مشغول تصویربرداری بود، همان شخصی بود که در فولادشهر با نیمکت‌نشینان استقلال درگیری لفظی پیدا کرد. این بار اما با نظارت نماینده سازمان لیگ و دقت نظر کارگردان تلویزیونی و نفرات هیات فوتبال مشکلی بابت تصویربرداری خاص از نمای نزدیک پیش نیامد و او کارش را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

دیدگاه‌ها