کد خبر : 1986096 | 20 آذر 1402 ساعت 07:15 | 16.9K بازدید | 14 دیدگاه

گلایه رویانیان بابت حذف طرح‌ درآمدزایی برای پرسپوليس

مدیرعامل جاه‌طلب پرسپوليس از اینکه فرصت شکل‌گیری طرح‌های درآمدزایی‌اش برای این باشگاه شکل نگرفت، همچنان با گذشت چند سال گلایه دارد.

گلایه رویانیان بابت حذف طرح‌ درآمدزایی برای پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، حضور در فوتبال برای یکی از موفق‌ترین مدیران سیاسی فوتبال یک سقوط آزاد بزرگ بود. رویانیان که جایگاه ویژه‌ای نزد سیاسیون داشت در تصمیمی عجیب از سوی رییس جمهور وقت به عنوان مدیرعامل پرسپوليس انتخاب شد و در روزهای ابتدایی با شکل‌دهی تیمی کهکشانی به دنبال تحقق رویای بزرگ هواداران این تیم بود.

اختصاص هواپیمای اختصاصی و جذب بازیکنان تاثیرگذار و محبوب آن دوره در کنار طرح‌های اقتصادی‌اش او را به عنوان پر سر و صداترین مدیرعامل تاریخ این باشگاه معرفی می‌کند.

با این حال ناکامی سرخ‌ها در آن مقطع رفته رفته جایگاه رویانیان را در این تیم سست کرد و جایگاه خود را از دست داد.

رویانیان که مشکلات بزرگی را بعد از پایان حضور در سمت مدیرعاملی پرسپوليس پشت سر گذاشت و حتی بانک منزل شخصی‌اش را به واسطه تضمین وامی که برای این باشگاه دریافت کرده بود، از وی گرفت.

رویانیان اکنون بعد از سال‌ها همچنان بابت اتفاقات آن دوره و بی‌توجهی نسبت به طرح‌های اقتصادی دراز مدت خود گلایه‌مند است. طرح‌هایی مثل دانشگاه و مدارس فوتبال پرسپوليس، در کنار طرح‌های هواداری و هولدینگ‌های وابسته به این باشگاه، با رفتن رویانیان کاملا تعطیل شدند تا تلاش این مدیر با نتیجه لازم همراه نباشد.

دیدگاه‌ها