کد خبر : 1986106 | 20 آذر 1402 ساعت 00:10 | 15.5K بازدید | 4 دیدگاه

کالوم ویلسون، ستاره نیوکسل:

با دروازه‌بان حریف دعوا کردم چون شکلک درآورد!

کالوم ویلسون رفتار تحریک آمیز گولیلمو ویکاریو، دروازه‌بان تاتنهام، را در جریان بازی نیوکسل و تاتنهام، به شدت مورد انتقاد قرار داد.

با دروازه‌بان حریف دعوا کردم چون شکلک درآورد!

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل در رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه 4-1 مقابل تاتنهام شکست خورد. یکشنبه بعدازظهر روز ناامیدکننده‌ای برای نیوکسل در شمال لندن بود زیرا گل‌های دستینی اودوگی، ریچارلیسون و سون هیونگ مین آنها را به دومین شکست سنگین در  مدت سه روز محکوم کرد. کلاغ‌ها روز پنجشنبه 3-0 مقابل اورتون شکست خوردند و پس از آن بازی، ویلسون از جشن گرفتن جردن پیکفورد، دروازه‌بان تافی‌ها ناراضی بود.

1965071

ویلسون این بار هم بعد از بازی مقابل تاتنهام در صحبت با اسکای اسپورت گفت: "همیشه راهی برای به رخ کشیدن پیروزی وجود دارد. فکر می‌کنم ما آن را در هفته‌ای که اورتون بازی را برد و پیکفورد در حال مسخره بازی بود، دیدیم. دروازه‌بان آنها هم امشب همین کار را کرد [ویکاریو]، موقع دفع ضربه سر شروع به شکلک درآوردن و مسخره باز کردن کرد، من هم فکر کردم این یک بی‌احترامی به ماست. اما من حرفم را همان جا زدم، ما بزرگ شده‌ایم و به کار خود ادامه می‌دهیم."

ویلسون و یارانش باید این شکست را به سرعت از ذهن خود خارج کنند چرا که آنها روز چهارشنبه در سنت جیمزز پارک در دیداری حساس به مصاف آث میلان خواهند رفت، دیداری که اگر می‌خواهند به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشند باید در آن حتما برنده شوند.

دیدگاه‌ها