کد خبر : 1986115 | 20 آذر 1402 ساعت 03:13 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره یوونتوس می‌خواست فوتبال زندگی‌اش را تغییر دهد

لودویکو گاتی، پدر مدافع یوونتوس، تایید کرد که فدریکو همیشه علاقه داشت با سبکی که زندگی می‌کند به کمک فوتبال شاهد تغییرات بزرگ باشد.

ستاره یوونتوس می‌خواست فوتبال زندگی‌اش را تغییر دهد

به گزارش "ورزش سه"، لودویکو گاتی، پدر مدافع یوونتوس، تایید کرد که پسرش در تابستان گذشته انتقال به باشگاه‌‎های لیگ برتری را رد کرده است.

توتو اسپورت گزارش داد که ناتینگهام فارست تلاش کرد تا مدافع میانی بیانکونری را به خدمت بگیرد اما یوونتوس تصمیم گرفت گاتی را در تورین نگه دارد.

پدر فدریکو گاتی، مدافع یوونتوس، به توتواسپورت گفت: "چند باشگاه انگلیسی فدریکو را می‌خواستند و من همیشه فکر می‌کردم او می‌‎تواند در انگلیس بازی کند. با این حال، او متفاوت فکر می‌کند و همیشه فقط یوونتوس را می‌خواست. فدریکو هرگز از نقل و انتقالات برخلاف میل خودش خوشش نمی‌آمد، مثل زمانی که 14 ساله بود و تورینو او را به الساندریا فروخت."

1965089

گاتی در دو بازی متوالی برای یووه گلزنی کرده و به این تیم کمک کرده تا ناپولی و مونزا را شکست دهند. پدرش درباره این بازیکن ادامه می‌دهد: "او نمی‌خواست به شکلی جذاب فوتبال بازی کند. به همین دلیل است که او فقط تمرین می‌کند، بازی می‌کند و می‌خوابد. هیچ چیز بیشتری وجود ندارد. او هرگز آرام نمی‌گرفت و همیشه با خودش می‌جنگید. امیدوار بود فوتبال روزی زندگی او را تغییر دهد و موفق شد، بنابراین من فقط می‌توانم او را تحسین کنم."

دیدگاه‌ها