کد خبر : 1986122 | 20 آذر 1402 ساعت 08:53 | 21.5K بازدید | 13 دیدگاه

خودنمایی مقابل صدرنشین امارات؛

نوراللهی پس از تیم ملی روی دور افتاد!(عکس)

ستاره ایرانی الوحده نمایش درخشانی در دیدار اخیرشان مقابل الوصل داشت.

نوراللهی پس از تیم ملی روی دور افتاد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الوحده در دیدار اخیرش در هفته دهم لیگ برتر امارات مثل همیشه احمد نوراللهی را به‌عنوان هافبک دفاعی در اختیار داشت ولی بازی سختی مقابل صدرنشین این رقابت‌ها در انتظارش بود، چراکه الوصل در پنج بازی متوالی به برتری رسیده بود و می‌خواست در ورزشگاه آل‌نهیان هم همین روند را ادامه بدهد، اما درخشش ستاره ایرانی مانع از این اتفاق شد.

نوراللهی که پس از اتفاقات جنجالی در اردوی اخیر تیم ملی ایران بهترین نمایش‌های خود را در دو مسابقه متوالی برای الوحده ارائه کرده و مقابل الامارات گلزنی داشت و پاس گل داده بود و برابر النصر هم یکی از بهترین‌های تیمش لقب گرفت، در جدال با الوصل صدرنشین هم یک عملکرد عالی دیگر بر جای گذاشت.

1965128

الوحده در حضور تماشاگران خودی با نتیجه دو بر یک کارش را پیش می‌برد و یک اخراجی هم داده بود، اما احمد نوراللهی پس از نمایش موثر در میانه میدان، در دقیقه 75 منجی تیمش شد و کاری کرد تا از شکست نجات پیدا کنند.

نوراللهی توپ ارسالی از میانه زمین و پاس با ضربه سر به محوطه جریمه را با تکل بلند زد و در حالی‌که توپ در آستانه گل شدن و تساوی این بازی بود، عمر خربین این توپ را خودش به تور چسباند.

1965126
1965127

احمد نوراللهی که پیش از این یک گل در لیگ برتر امارات به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود، در آستانه زدن دومین گل فصل قرار داشت ولی شوت او به سمت دروازه الوصل را عمر خربین مهار کرد و با ضربه روی پا زد تا کار را به تساوی بکشد و گل ستاره ایرانی را تبدیل به پاس گل کند.

ستاره ایرانی الوحده با این نمایش دوباره آمادگی خود را برای سومین بازی متوالی پس از اردوی تیم ملی به رخ کشید و نشان داد در شرایط خوبی قرار دارد.

دیدگاه‌ها