کد خبر : 1986123 | 20 آذر 1402 ساعت 02:11 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

به‌خاطر اخراجی‌ها: مورینیو با خبرنگاران حرف نزد!

ژوزه مورینیو و باشگاه رم کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل فیورنتینا را به دلیل اعتراص به داوری تحریم کردند.

به‌خاطر اخراجی‌ها: مورینیو با خبرنگاران حرف نزد!

به گزارش "ورزش سه"، رم در هفته پانزدهم سری آ فرصت نزدیکتر شدن به تیم‌های بالایی جدول را از دست داد و با تساوی 1-1 در خانه مقابل فیورنتینا متوقف شد. در این بازی سردار آزمون و پاوئولو دیبالا مصدوم شدند و نیکولو زالفسکی و روملو لوکاکو از زمین اخراج شدند تا دست مورینیو برای بازی‌های بعدی برای چیدن ترکیب حسابی بسته باشد.

1965130

جالوروسی فکر می‌کردند که با زدن گل اول بعد از پنج دقیقه، زمانی که لوکاکو با ضربه سر پاس پائولو دیبالا را به گل تبدیل کرد همه چیز عالی پیش خواهد رفت. اما همه چیز خلاف آن پیش رفت و در انتهای بازی این تیم با 9 بازیکن، در تلاش برای حفظ تساوی خانگی بود. 

بعد از این بازی، مورینیو در اعتراض به داوری و به‌طور خاص دریافت دو کارت قرمز برای بازیکنان تیمش در نشست خبری شرکت نکرد و باشگاه رم هم نماینده دیگری به این نشست نفرستاد هرچند که تاکنون این باشگاه چیزی در مورد "سکوت کامل خبری" اعلام نکرده است.

هفته قبلی مورینیو از داور مسابقه مقابل ساسولو، ماتئو مارسنارو انتقاد کرد و مدعی شد که او "ثبات عاطفی" کافی را برای قضاوت بازی آن‌ها با ساسولو نداشته است. او به دلیل این اظهارات برای ارائه توضیحات به جوزپه چین، دادستان سری آ فراخوانده شده است.

دیدگاه‌ها