کد خبر : 1986132 | 20 آذر 1402 ساعت 09:03 | 18.3K بازدید | 27 دیدگاه

آرائوخو:خیرونا می‌تواند قهرمان لالیگا شود

بارسلونا در دربی کاتالان نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و با شکست خانگی 4 بر 2 مقابل خیرونا 7 امتیاز از این تیم در صدر جدول عقب افتاد و با 34 امتیاز در رتبه چهارم جدول لالیگا قرار گرفت.

آرائوخو:خیرونا می‌تواند قهرمان لالیگا شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین بارسلونا مقابل خیرونا، رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بارسا که در غیاب تراشتگن و سرخی روبرتو بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو بسته بود در مصاحبه کوتاهی گفت: هنوز راه درازی در پیش است. در ماه دسامبر هستیم و ما به کار برای اصلاح اشتباهات ادامه خواهیم داد. هنوز بازی‌های زیادی باقی‌مانده است. باید تلاش کنیم تا اشتباهاتمان را اصلاح کنیم چون در این بازی کارایی نداشتیم. 

او در سوالی درباره همشهری شگفتی ساز بارسا هم گفت: خیرونا تیم بزرگی است. لیگ بسیار طولانی است، اما آنها به اندازه کافی خوب هستند که آن را ببرند.  

آرائوخو به‌خاطر شکستگی استخوان گونه‌اش در بازی مقابل اتلتیکو مادرید دیدار با خیرونا را با ماسک محافظ صورت آغاز کرد اما تنها بعد از 30 دقیقه ماسک را درآورد و کنار زمین انداخت. او در اين باره گفت: ماسک خیلی اذیتم کرد. من راحت نبودم و تصمیم گرفتم آن را بردارم. 

1965145

آرائوخو در این بازی به عنوان مدافع راست به میدان رفت تا ساوینیو وینگر توانمند خیرونا را مهار کند اما مثل سایر مدافعان بارسا شب پراشتباهی را پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها