کد خبر : 1986136 | 20 آذر 1402 ساعت 09:36 | 66.7K بازدید | 31 دیدگاه

طعنه سنگین به بارسا: در حق لالیگا لطف کردیم!

میشل، سرمربی خیرونا، از این که توانسته برابر بارسلونا به پیروزی برسد بسیار خوشحال است.

طعنه سنگین به بارسا: در حق لالیگا لطف کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لالیگا در زمین بارسلونا به مصاف این تیم رفت و موفق شد آنها را با نتیجه 2-4 از سر راه بردارد. 

این سه امتیاز اهمیت و ارزش زیادی برای این تیم داشت و توانست آنها را با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید به صدر جدول لالیگا برساند و همچنین قدرت‌نمایی خوبی برای این تیم برابر سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بود. 

میشل پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما حالا 41 امتیاز داریم. تاریخ‌‍سازی کردیم و این دیداری است که باید همیشه به یاد داشته باشیم. بازی خیلی خوبی بود. همه تماشاگران دیدند که هر دو تیم با نیت پیروزی قدم در زمین گذاشته بودند. 

1965148

ما لطف بزرگی در حق لالیگا کردیم. رخ به رخ با حریف روبرو شدیم و به آنها ضربه زدیم. در بعضی لحظات برابر حریف کم آوردیم اما من خوشحال هستم. ما کاری کردیم که بارسا عقب بکشد. توانستیم به این دست‌آورد مهم برسیم. حالا وارد بُعد دیگری شده‌ایم.

از عملکرد بازیکنان تیمم کاملا راضی هستم. نمی‌دانم که آیا می‌توانیم این جایگاه را حفظ کنیم یا نه و این موضوع بستگی به سطح بارسا، رئال مادرید و اتلتیکو در طول فصل دارد اما این عملکرد باعث خوشحالی من شد. بازیکنان من تاریخ‌سازی کردند. بسیاری از هواداران فوتبال امروز اعتراف می‌کنند که ما واقعا خوب بازی می‌کنیم.

در یک سوم پایانی دیدارها و در هفته بیست و ششم باید ببینیم که در چه جایگاهی قرار داریم. هنوز فاصله زیادی تا پایان فصل باقی مانده است اما آمارها نشان می‌دهد که سالی تاریخی را پشت سر می‌گذاریم. باید از این لحظات لذت ببریم. امیدواریم که بتوانیم برای چیزی بیشتر از سهمیه لیگ قهرمانان بجنگیم.»

دیدگاه‌ها