کد خبر : 1986154 | 20 آذر 1402 ساعت 10:58 | 30.3K بازدید | 27 دیدگاه

رقابت جدی شد: چلسی و لیورپول به دنبال ستاره اینتر

درخشش هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، باعث شده که دو باشگاه لیورپول و چلسی به‌صورت جدی در پی جذبش باشند.

رقابت جدی شد: چلسی و لیورپول به دنبال ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، چالهان اوغلو از زمان ترک میلان و پیوستن به اینتر به یکی از بازیکنان درخشان و تاثیرگذار ترکیب سیمونه اینزاگی تبدیل شده است. 

او در این فصل هم نمایشی درخشان را در ترکیب نراتزوری ارائه کرده و نقش مهمی را در صدرنشینی این تیم در رقابت‌های سری آ ایتالیا و همچنین صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است. 

همین درخشش و ثبات خوبی که این بازیکن در چند فصل اخیر در سن سیرو به نمایش گذاشته باعث شده است که چند باشگاه اروپایی شرایط او را به دقت زیر نظر داشته باشند تا برای خریدش اقدام کنند. 

1946799

حالا روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت خبر داده که دو باشگاه لیگ برتری چلسی و لیورپول قصد دارند برای به خدمت گرفتن چالهان اوغلو با یک‌دیگر رقابت کنند و صحبت‌هایی را هم با مدیر برنامه او انجام داده‌اند. 

این بازیکن 29 ساله تا تابستان 22027 با باشگاه اینتر قرارداد دارد و همین شاید کار این دو باشگاه لیگ برتری را برای جذب او کمی دشوار کند چون بعید به نظر می‌رسد که اینتر تمایلی به فروش ستاره ترکیه‌ای تیمش داشته باشد، مگر این که پیشنهاد ارائه شده به آن‌ها بسیار جذاب و هنگفت باشد تا بتواند مدیران این باشگاه را متقاعد کند. 

دیدگاه‌ها