کد خبر : 1986160 | 20 آذر 1402 ساعت 11:33 | 18K بازدید | 9 دیدگاه

زنگ خطر در رم: ضربه سردار و دیبالا به مورینیو

به نظر می‌رسد که رم با مصدومیت پائولو دیبالا و سردار آزمون روزهای سختی را در پیش داشته باشد.

زنگ خطر در رم: ضربه سردار و دیبالا به مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم سری آ ایتالیا روبه‌روی فیورنتینا قرار گرفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

اخراج نکولا زالفسکی و همچنین روملو لوکاکو باعث شد که این تیم مجبور شود این بازی را با 9 بازیکن به پایان ببرد و این در حالی است که پیش از آن هم پائولو دیبالا و سردار آزمون به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرده بودند. 

چنین اتفاقی به این معناست که ژوزه مورینیو هیچ یک از این چهار بازیکن را در بازی هفته آینده برابر بولونیا در اختیار ندارد. این اتفاق در شرایطی رخ داده که این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای جالوروسی برخوردار است چون هر دو تیم هم امتیاز هستند و رم به‌خاطر تفاضل گل بهتر در جایگاه چهارم قرار گرفته است. 

1965103

حتی این احتمال وجود دارد که لوکاکو به دلیل خطایی که انجام داد و با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد، دو جلسه محروم شود و در این صورت بازی حساس و مهم برابر ناپولی را هم از دست خواهد داد. 

غیبت این ستاره بلژیکی در کنار دیبالا و آزمون که گفته شده حداقل 20 روز قادر به همراهی تیمش نیست دردسر بزرگی را برای مورینیو به همراه خواهد داشت. آن‌ها احتمالا مجبور باشند در بازی برابر یوونتوس هم با همین شرایط دست و پنجه نرم کنند که به هیچ‌وقت به مذاق این مربی پرتغالی خوش نخواهد آمد.‌

دیدگاه‌ها