کد خبر : 1986164 | 20 آذر 1402 ساعت 11:51 | 25.5K بازدید | 47 دیدگاه

هشدار ترسناک به یونایتد: این هیولا منتظر شماست!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به منچستریونایتد هشدار داد که هری کین مشتاقانه منتظر بازی برابر آنهاست.

هشدار ترسناک به یونایتد: این هیولا منتظر شماست!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ سه‌شنبه شب در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف این تیم برود. 

صعود بایرن به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها از پیش قطعی شده است اما منچستریونایتد شرایط خوبی در جدول این گروه ندارد و همین موضوع باعث شده که این بازی از اهمیت خاصی برای شاگردان اریک تن‌هاخ برخوردار باشد. 

از سوی دیگر، بایرن در دیدار این هفته برابر آینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا با نتیجه 1-5 شکست خورد و بازیکنان این تیم با انگیزه مضاعف برای اثبات توانایی‌هایشان و نشان دادن این که این باخت تنها یک اتفاق بوده قدم به این بازی خواهند گذاشت. 

1962363

توخل در گفت‌وگو با سان در آستانه این بازی و در پاسخ به سوالی درباره اشتیاق کین برای بازگشت به آلمان اظهار داشت: «بله، این بازی صد درصد برای او بسیار مهم است. او ذاتا یک قهرمان و یک جنگ‌جو است. بازگشت به انگلیس و اولدترافورد برای او بسیار جذاب است. 

هری خیلی این اتفاق را دوست دارد و من فکر می‌کنم که بی‌صبرانه منتظر بازی برابر منچستریونایتد است. او بازیکنی بسیار حرفه‌ای و مردی فوق‌العاده است که خیلی خوب توانسته است با زندگی در آلمان سازگار شود.» 

دیدگاه‌ها