کد خبر : 1986167 | 20 آذر 1402 ساعت 12:15 | 31.1K بازدید | 37 دیدگاه

اصلا خوب دفاع نکردیم

طعنه جدید گوندوگان: خیرونا انگار بارسلونا بود

ایلکای گوندوگان از شکست بارسا برابر خیرونا ناراحت بود و در پایان بازی گفت که خیرونا به سبک خود بارسلونا توانست به پیروزی برسد.

طعنه جدید گوندوگان: خیرونا انگار بارسلونا بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین خود یک شکست غافلگیرگننده و ناباورانه را برابر خیرونا تجربه کرد. بارسا 2-4 باخت و جایگاه سومی را از دست داد. در صورت برد بارسا می‌توانست فاصله با رئال صدرنشین را به دو امتیاز کاهش دهد اما حالا خیرونا به صدر رفته و بارسا هم پایین‌تر از اتلتیکو در رتبه چهارم قرار گرفت.

1965193

ایلکای گوندوگان که در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه دوم توانسته بود گل دوم بارسا را بزند، به خبرنگاران گفت: «به‌خاطر ضعف‌های دفاعی بازنده شدیم و اصلا نتوانستیم خوب دفاع کنیم. منظورم ضعف مدافعان نیست بلکه تیمی خوب دفاع نکردیم. خیرونا انگار بارسا بود و به سبک بارسلونا برنده شد. آن‌ها حتی زمانی که ما پرس می‌کردیم نیز توانستند بازی را به خوبی کنترل کنند و این تحسین‌برانگیز است.»

گوندوگان به تمجید خود از خیرونا ادامه داد و گفت: «خیرونا تیمی باکیفیت بالاست و این یک واقعیت است. حتی برابر تیمی مثل بارسا که پرس کردن را به خوبی بلد است نیز غافل‌گیر نشدند و راه‌حل‌های درستی داشتند. خوب می‌دوند و ارتباطی عالی بین بازیکنانشان وجود دارد. اتفاقی نیست که آن‌ها صدرنشین هستند.»

لازم به ذکر است که گوندوگان پس از شکست بارسا در ال کلاسیکو نیز از تیمش انتقاد کرده بود و بعد از دومین شکست بارسا در لالیگا نیز همین رویه را در پیش گرفت.

دیدگاه‌ها