کد خبر : 1986171 | 20 آذر 1402 ساعت 11:59 | 40.3K بازدید | 14 دیدگاه

بازگشت کاپیتان: ستاره رئال فرصت نفس کشیدن پیدا کرد

آنتونیو رودیگر، ستاره رئال مادرید، در بازی این هفته برابر یونیون برلین در ترکیب این تیم حضور نخواهد داشت.

بازگشت کاپیتان: ستاره رئال فرصت نفس کشیدن پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان باید در ورزشگاه خانگی یونیون برلین به مصاف این تیم برود. 

این بازی از اهمیت خاصی برای هیچ یک از دو تیم برخوردار نیست چون رئال پیش از این با کسب پنج پیروزی از پنج بازی صعودش به مرحله یک هشتم را قطعی کرده و یونیون برلین هم با دو امتیاز در قعر جدول جای گرفته و شانسی برای صعود ندارد. 

با این حال، شاگردان کارلو آنچلوتی امیدوار هستند که بتوانند روند بردهایشان را در لیگ قهرمانان اروپا حفظ کنند و با شش پیروزی و امتیاز کامل راهی مرحله بعدی شوند. 

1945201

حالا مارکا خبر داده که این مربی ایتالیایی قصد دارد تغییراتی را در ترکیب تیمش در این بازی اعمال کند و فرصت استراحت و البته بازی را به چند بازیکن بدهد که مهم‌ترین آن‌ها رودیگر است. 

این ستاره آلمانی بیشترین دقایق حضور در میدان را در این فصل در ترکیب رئال داشته و نقش مهمی را در بسته نگه داشتن دروازه این تیم و ثبت رکوردی جذاب برای آن‌ها ایفا کرده است و حالا بهترین فرصت برای او است که در یک بازی استراحت کند تا فشار بیش از حد باعث مصدومیتش نشود. 

قرار است ناچو در این بازی جای رودیگر را در قلب خط دفاعی رئال پر کند و آنچلوتی امیدوار است که کاپیتان تیمش به خوبی از عهده این مسئولیت بربیاید.

دیدگاه‌ها