کد خبر : 1986185 | 20 آذر 1402 ساعت 12:57 | 55.7K بازدید | 20 دیدگاه

نقشه یونایتد: معاوضه پدیده منفور با ستاره بارسا

منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد معاوضه جیدون سانچو، ستاره ناکام این تیم، با رافینیا را با بارسلونا مطرح کند.

نقشه یونایتد: معاوضه پدیده منفور با ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر نمی‌رسد که راه برگشتی به ترکیب منچستریونایتد برای جیدون سانچو مانده باشد و اریک تن‌هاخ دیگر حاضر به پذیرش او نیست. 

این بازیکن به دلیل درگیری لفظی با سرمربی این تیم و علنی کردن این درگیری با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش از تیم اول کنار گذاشته شد و در حال حاضر همچنان مشغول تمرین در آکادمی این باشگاه است.

پیش از این گفته شده بود که تنها شرط شیاطین سرخ برای بازگرداندن دوباره سانچو به تیم اول این است که به‌صورت رسمی از این مربی هلندی عذرخواهی کند اما او این درخواست را نپذیرفته و به همین دلیل همچنان از این تیم دور مانده است. 

1954358

پیش از این گفته شده بود که او قصد جدایی از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را دارد و حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده که یونایتد در فکر معاوضه این بازیکن با رافینیاست و به زودی پیشنهادی را به این باشگاه ارائه خواهد کرد. 

رافینیا هم در طول این فصل نتوانسته انتظارات را در ترکیب بارسا برآورده کند و شایعاتی درباره احتمال بازگشتش به لیگ برتر انگلیس و ترک این باشگاه به گوش می‌رسد. این اتفاق و حضور در یونایتد می‌تواند برای او بسیار جذاب باشد و به بازگشتش به دوران اوج کمک کند اما مشخص نیست که پاسخ مدیران بارسا به این پیشنهاد چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها