کد خبر : 1986187 | 20 آذر 1402 ساعت 13:25 | 34.4K بازدید | 16 دیدگاه

مربی خیرونا:

به ژاوی گفتم دوست ندارم جای تو باشم

میچل بعد از برتری 4-2 برابر بارسلونا گفت که یکی از مزیت‌های تیمش نسبت به بارسا فشار و توقعات بسیار کمتر است و به همین خاطر دوست ندارد جای ژاوی باشد.

به ژاوی گفتم دوست ندارم جای تو باشم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در زمین خود برابر خیرونا 2-4 باخت و تیم کوچک کاتالانی با این برد خیره کننده صدر جدول را از رئال پس گرفت.

1965217

حالا دیگر همه خیرونا را مدعی جدی قهرمانی می‌دانند، حتی خود میچل، مربی موفق تیم. او به خبرنگاران گفت: «41 امتیاز داریم و به اولین هدفمان یعنی بقا رسیدیم. ما خیلی زودتر از تصورات توانستیم ماندنی شدن را قطعی کنیم و بله، حالا به قهرمانی هم فکر می‌کنیم اما صادقانه بگویم، نمی‌دانم تا چه زمانی می‌توانیم پا به پای رئال، اتلتیکو و بارسا پیش برویم. فکر می‌کنم الان تمام دوستداران فوتبال اندکی هم که شده هوادار خیرونا هستند. ما خوب و منطقی بازی می‌کنیم و این خاص‌ترین پیروزی دوران مربیگری من بود.»

میچل ادامه داد: «اینکه قهرمان می‌شویم یا خیر را نمی‌دانم ولی قطعا این حالا از اهدافمان است. کار ما بسیار دشوار است اما یک مزیت داریم که آن را به ژاوی هم گفتم. بعد از بازی به ژاوی گفتم دوست ندارم جای تو باشم چون می‌دانم فشار توقعات چقدر از بارسلونا بالاست. ما این‌جا در خیرونا هیچ فشاری حس نمی‌کنیم چون کسی توقعی از ما ندارد. با این وجود ذهنیتی مثبت و برنده در تیم وجود دارد و از فوتبالمان لذت می‌بریم. شاید قهرمان نشویم ولی الان این قدرت را داریم که هر تیمی را مغلوب کنیم.»

دیدگاه‌ها