کد خبر : 1986195 | 20 آذر 1402 ساعت 13:50 | 32.2K بازدید | 7 دیدگاه

روزهای سیاه اینیستا و آلکاسر

امارات برای اسطوره بارسلونا کابوس شد

آندرس اینیستا و پاکو آلکاسر در امارات روزهای فاجعه‌باری را پشت سر می‌گذارند و تیمشان در خطر سقوط قرار دارد.

امارات برای اسطوره بارسلونا کابوس شد

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا تابستان امسال ژاپن را ترک کرد و به ال‌امارات پیوست و یک ماه بعد پاکو آلکاسر برای تقویت خط حمله به این تیم ملحق شد. پیش‌بینی می‌شد با حضور اینیستا و آلکاسر 30 ساله که سابقه حضور در والنسیا، بارسلونا و بروسیا دورتموند را دارد، ال‌امارات مدعی جدی باشد اما این تیم در معرض سقوط است.

آمار ال‌امارات ترسناک است. آنها در پنج بازی اخیر 20 گل دریافت کرده‌اند و در آخرین بازی خود با شکست 7-0 مقابل شباب الاهلی بدرقه شدند. آنها در این فصل در مجموع 12 بازی انجام داده‌اند و تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند. در جام حذفی در دور اول با نتیجه 8-0 به الوحده باختند و کنار رفتند.

1907218

اینیستا علی‌رغم 39 سال سن، از شروع فصل بازیکن ثابت بوده است. از 10 بازی انجام شده در لیگ، در 8 بازی شرکت کرده و در 7 بازی 90 دقیقه را تکمیل کرده است. او دو گل زده، با این حال، تجربه و استعداد او به تیم کمکی برای مدعی بودن نکرده است.

آلکاسر فصل را در شارجه آغاز کرد و پس از فصلی که در آن‌جا تنها 8 گل به ثمر رساند، به ال‌امارات منتقل شد. او تاکنون در هفت بازی سه بار گلزنی کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که او می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

امارات تا پایان سال 2023 دو بازی با الجزیره و النصر خواهد داشت آنها سپس رقابت را در اواسط فوریه از سر خواهند گرفت. این تیم فقط پنج امتیاز کسب کرده و چهار امتیاز با رتبه امن فاصله دارد. باید دید اینیستا و آلکاسر این تیم را از سقوط نجات می‌دهند یا خیر.

دیدگاه‌ها