کد خبر : 1986215 | 20 آذر 1402 ساعت 14:43 | 23.8K بازدید | 8 دیدگاه

سه سال این پست را در اختیار داشتم

فیفا می‌گوید ماجدی تکنیکال دایرکتور است، نه جلالی!

میرشاد ماجدی می‌گوید پستی که اخیرا مهدی تاج به مجید جلالی داده طی سه سال گذشته در اختیار او بوده است.

فیفا می‌گوید ماجدی تکنیکال دایرکتور است، نه جلالی!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که فدراسیون فوتبال اعلام کرد با حکم مهدی تاج رئیس فدراسیون مجید جلالی به عنوان مدیر پیشرفت و توسعه فوتبال ایران (تکنیکال دایرکتور) انتخاب و معرفی شده است.

در چنین شرایط میرشاد ماجدی مدعی است که پست تکنیکال دایرکتور فوتبال ایران از سه سال پیش در اختیار او بوده و برای جدایی و انتخاب فرد جدید هم صحبتی با خودش از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.

ماجدی در این‌باره می‌گوید: «از سال 99 برای این پست حکم گرفتم و می‌توانید آن را حتی در سایت فیفا هم ببینید. برای جدایی هم با من صحبتی نشد و خود رئیس فدراسیون علاقه‌مند بود فرد دیگری را انتخاب کند. تکنیکال دایرکتور جایگاه مهمی است.»

او صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: «ایرادی ندارد که تاج تصمیم گرفته به جای من از فرد دیگری استفاده کند اما یادمان باشد تکنیکال دایرکتور کار سیاست‌گزاری و طراحی را با همکاری کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون انجام می‌دهد. نام تکنیکال دایرکتور در اساسنامه نیست و این جایگاه را فیفا و AFC طراحی کرده‌ و می‌گویند فردی که برای این پست مسئولیت می‌گیرد، باید برنامه چشم‌انداز چهار ساله یک فدراسیون را طراحی کند.»

ماجدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: «از حضور مجید جلالی در این پست استقبال می‌کنم اما دیده‌ام چارتی را طراحی کرده که سبب تداخل شرح وظایف می‌شود. باید یک‌نفر این وسط صحبت کند تا میزان اختیارات تکنیکال دایرکتور و کمیته‌ها مشخص شود. مثلا ما در کمیته جوانان کار خود را انجام می‌دهیم. استعدادیابی و انتخاب مربیان تیم‌های پایه برعهده کمیته جوانان است.»

دیدگاه‌ها