کد خبر : 1986229 | 21 آذر 1402 ساعت 03:15 | 62.5K بازدید | 22 دیدگاه

درخشش اوبا و حسرت بارسا

اشتباه نابخشودنی: بارسا چطور این ستاره را رد کرد!

پی‌یر امریک اوبامیانگ این روزها در مارسی پشت سر هم گل می‌زند تا حسرت بارسلونا بابت از دست دادن او بیشتر شود.

اشتباه نابخشودنی: بارسا چطور این ستاره را رد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، فصل جاری بارسا به گل نیاز دارد و می‌توانست با اوبامیانگ به گل‌های زیادی برسد، اما در تابستان گذشته با وجود اینکه این بازیکن پس از ناکامی در چلسی پیشنهاد بازگشت با انتقالی رایگان را داشت، احتمال جذب او رد شد. 

1739093

در بارسلونا معتقد بودند با لواندوفسکی به یک شماره 9 دیگر نیاز ندارند و اوبامیانگ راهی مارسی شد. اوبا حالا با 12 گل و 6 پاس گل در 21 بازی مهم‌ترین بازیکن این تیم فرانسوی است.

اوبامیانگ همیشه دوست داشت در لیگ اسپانیا بازی کند و به همین دلیل هر کاری که ممکن بود برای پیوستن به بارسا در بازار ژانویه 2022 انجام داد. او پس از مشکلاتی که با آرتتا داشت با فسخ قراردادش از آرسنال جدا شد و نیم فصل دوم برای بارسا خوش درخشید.

1965264

علی‌رغم درخشش اوبا، بارسا تصمیم گرفت به‌خاطر نیاز مالی، او را در تابستان 2022 به چلسی واگذار کند و 12 میلیون یورو نیز دریافت کرد. 

ژاوی احترام زیادی برای گلزن گابنی قائل بود، اما خرید لواندوفسکی او را در موقعیت دشواری قرار داد. یا او یا ممفیس دیپای باید می‌رفتند و در نهایت آنها اوبامیانگ را واگذار کردند. با مشاهده حال و روز الان بارسا، ژاوی قطعا از تصمیم خود پشیمان است.

دیدگاه‌ها