کد خبر : 1986242 | 20 آذر 1402 ساعت 16:35 | 46.7K بازدید | 53 دیدگاه

وقتی تیم نیاز دارد، نیستی

لواندوفسکی، برای چه به بارسلونا آمده‌ای!

موندودپورتیوو امروز در مطلبی انتقادی علیه روبرت لواندوفسکی نوشت که فصل جاری هر زمان نیاز به درخشش او بوده، خودش را نشان نداده است.

لواندوفسکی، برای چه به بارسلونا آمده‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی اخیرا در مصاحبه با یک رسانه لهستانی از سبک بازی بارسا انتقاد کرد و گفت که چون برای او موقعیت زیادی خلق نمی‌کنند، نتوانسته در گلزنی مثل فصل قبل باشد اما این ادعای او تا چه اندازه درست است؟

خیرونا شب گذشته بارسا را به شکل بدی تحقیر کرد. بارسا می‌توانست از این بازی خانگی برابر رقیب رتبه دوم خود نهایت استفاده را ببرد و با پیروزی فاصله با رئال را نیز به دو امتیاز کاهش دهد ولی این خیرونا بود که ضربه اول را زد.

1965284

بعد از دریافت گل، بارسا فشار خوبی وارد کرد و توانست با ضربه سر لوا گل تساوی را بزند. این هشتمین گل او بود و به روند گل نزدن‌هایش پایان داد.

مشکل بارسا بعد از این گل شروع شد. خیرونا به تدریج روی بازی مسلط شد و توانست بعد از چند فرصت سوزی گل دوم را نیز بزند. در این دقایق نه بارسا درخشان بود و نه لوا.

1965142

شرایط در نیمه دوم بدتر شد و خیرونا بارها روی دروازه بارسا شانس گلزنی ایجاد کرد و بالاخره به گل سوم هم رسید. 

گوندوگان در دقیقه 90 فاصله را به یک گل رساند و درست بعد از این گل لواندوفسکی بهترین بخت برای مساوی کردن بازی را از دست داد. او مثل گل اول به هوا بلند شد اما به جای سر با شانه به توپ ضربه زد تا بهترین فرصت از دست برود. در ادامه خیرونا روی یک ضد حمله به گل چهارم رسید و کار را تمام کرد.

لوا در این بازی یک گل زد، دو ضربه بیرون چارچوب داشت، دو ضربه او بلوکه شد و دو موقعیت واضح گلزنی را نیز از دست داد. بارسا دقیقا زمانی که بیش از همیشه به گلزنی لواندوفسکی نیاز داشت، او ناکام ماند. او برای چنین بازی‌هایی به بارسا پیوسته اما در فصل جاری نشانی از روزهای خوب خود نشان نداده است.

دیدگاه‌ها