کد خبر : 1986243 | 20 آذر 1402 ساعت 16:28 | 24.9K بازدید | 9 دیدگاه

در فوتبال هم خیلی از مدیران ورزشی نیستند

واکنش مهاجم سابق استقلال به انتقادات از رضا گلزار

امین منوچهری که بارها با رضا گلزار در زمین پدل روبرو شده، نظر مثبتی در خصوص ورود این سوپراستار سینما به ورزش دارد.

واکنش مهاجم سابق استقلال به انتقادات از رضا گلزار

به گزارش "ورزش سه"، شاید یکی از بهترین افرادی که از توانایی محمدرضا گلزار در رشته پدل باخبر باشد، امین منوچهری است. مهاجم سابق استقلال که در تهران و دبی بارها با این بازیگر مشهور در زمین پدل روبرو شده و بازی کرده، از انتخاب گلزار به عنوان عضو هیئت رئیسه و سرپرست تیم ملی پدل دفاع می‌کند.

امین منوچهری در خصوص واکنش‌هایی که در روزهای اخیر به پست جدید ورزشی محمدرضا گلزار مطرح شده، به "ورزش سه" گفت: "قطعا انتخاب رضا گلزار به نفع پدل است. به واسطه حضور او این رشته خیلی بیشتر از قبل دیده می‌شود و حتی نیازی نیست دیگر به خیلی‌ها توضیح بدهیم که پدل چیست چون خودشان این رشته را می‌بینند و می‌شناسند. با اینکه خودش فشار زیادی را به‌خاطر قبول کردن این پست تحمل می‌کند و صحبت‌های زیادی در روزهای اخیر در این‌باره صورت گرفته، اما من معتقدم این انتخاب برای ورزش پدل بسیار به‌جا و خوب بود".

مهاجم سابق استقلال که خودش جزء طرفداران اصلی پدل و یکی از فعالان در این رشته به حساب می‌آید، در رابطه با تاثیر حضور گلزار روی پدل می گوید: "هم از نظر جذب اسپانسر، هم برگزاری اردوهای تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی قبل از مسابقات آسیایی پیش‌رو حضور رضا گلزار به پدل کمک می‌کند و باعث ایجاد یک نگاه مثبت خواهد شد. پدل پتانسیل بسیار بالایی دارد و خیلی از ورزشکاران حرفه‌ای دنیا و افراد تاثیرگذار در جهان به سمت این رشته آمدند. خود این ورزش هم جذابیت زیادی دارد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد."

1965282

منوچهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتقادات از حضور یک بازیگر در یک پستی مدیریتی ورزش واکنش نشان داد و عنوان کرد: "من هم شنیدم که می‌گویم چرا گلزار به عنوان یک بازیگر وارد ورزش شده و آیا سابقه‌ای در این رشته دارد. به نظر من اگر بخواهیم مقایسه در فوتبال هم هیچ‌وقت رئیس و هیئت رئیسه فوتبالی نبودند. حتی مدیرعامل باشگاه‌ها هم حتما نباید فوتبال بازی کرده باشند. مهم دستاوردی است که یک مدیر بتواند برای مجموعه خودش بیاورد و رضا گلزار هم از این قضیه مستثنی نیست."

دیدگاه‌ها