کد خبر : 1986267 | 20 آذر 1402 ساعت 18:16 | 42.4K بازدید | 40 دیدگاه

اعتراف داور منفور مسی: اشتباهاتم عمدی نبود

متئو لاهوز، داور بازی آرژانتین و هلند در قطر، به مرور دوران حرفه‌ای خود پرداخت و گفته اگر مرتکب اشتباهی شده، از عمد نبوده است.

اعتراف داور منفور مسی: اشتباهاتم عمدی نبود

به گزارش "ورزش سه"، نامی وجود دارد که هواداران آرژانتینی آن را فراموش نمی‌کنند. این نام مختص به آنتونیو متئو لاهوز، داور دیدار تیم ملی این کشور و هلند در مرحله یک چهارم نهایی قطر 2022 است.

در آن مسابقه این داور به دلیل اتفاقات در جریان بازی با لیونل مسی درگیری لفظی داشت و ماه‌ها بعد به دوران حرفه‌ای خود به عنوان یک داور پایان داد. حالا در نقش جدید خود به عنوان یک کارشناس، این داور اسپانیایی کارنامه خود را مرور کرد و درباره اتفاقات مختلفی اظهارنظر کرده است.

1965320

او در برنامه تیمپو د خوئگو، گفت: "فوتبال متعلق به داوران نیست، ما باید جریان بازی را تسهیل کنیم و VAR ابزاری برای فوتبال است. از فوتبال بسیار سپاسگزارم که بعد از 19 فصل فعال فقط 12 روز حقوق انفصال دریافت کردم و نمی‌خواستم از کسی شکایت کنم، اما می‌توانم این کار را انجام دهم زیرا همه چیز برعکس است. داوران ورزشکار هستند، ما به کمک و استقلال نیاز داریم. و اگر نه، ما با این کار فوتبال را در اسپانیا خراب می‌کنیم و از این نظر چنین چیزی می‌گویم که در سال 2030 میزبان جام جهانی خواهیم بود."

او با اشاره به اشتباهاتی که در دوران حرفه‌ای خود به عنوان داور داشته، اضافه کرد: "وقتی اشتباهی مرتکب می‌شدم، صادقانه و بدون عمد بود. من با معیارهای خودم قضاوت می کردم و ممکن است اشتباه کنم. به همین دلیل می‌توانم هر هواداری را درک کنم. امیدوارم روزی با کمک شما (خبرنگاران) بتوانیم تمام اشتباهاتم را در طول 19 سال داوری حرفه‌ای شرح دهیم."

دیدگاه‌ها