کد خبر : 1986274 | 20 آذر 1402 ساعت 19:01 | 221.2K بازدید | 193 دیدگاه

آتش‌بازی نوراللهی پس از اردوی جنجالی؛

نمایش دیوانه‌وار احمد نور با پیام به ایران!

بازی‌های درخشان ستاره ایرانی الوحده امروز با دو گل مقابل الجزیره ادامه پیدا کرد.

نمایش دیوانه‌وار احمد نور با پیام به ایران!

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی 72 ساعت پس از نمایش درخشان در دیدار مقابل الوصل صدرنشین که تیمش را با یک پاس گل از شکست در لیگ برتر امارات نجات داد و توانست نمایش موثری داشته باشد، امروز مرد اول تیمش در دیدار حساس لیگ کاپ برابر الجزیره شد و در شرایطی که مسابقه رفت را با نتیجه دو بر یک واگذار کرده بودند، موفق شد یک تنه سرنوشت را تغییر بدهد و تیمش را به نیمه نهایی لیگ کاپ برساند.

نوراللهی که در فیفا دی اخیر شرایط را برای حضورش در اردوی تیم ملی ایران فراهم ندید و پس از خط خوردن از فهرست نخستین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ کنگ تصمیم گرفت روی سکو ننشیند و اردو را ترک کند، در بازگشت به امارات با روحیه عالی بازی‌های باشگاهی را پشت سر گذاشته که امروز هم نشان داد در آمادگی کامل به سر می‌برد.

1965334

ستاره ایرانی الوحده که پس از ترک اردوی تیم ملی در دیدار لیگ برتر امارات مقابل تیم الامارات عالی کار کرد و توانست یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد و پس از آن هم برابر النصر نمایش کم‌نقصی ارائه کند، سه روز قبل هم در آستانه زدن یک گل دیگر در جدال با الوصل بود که شوت او در آستانه ورود به دروازه، به پشت عمر خربین برخورد کرد تا این ستاره سوریه‌ای، گل احمد نور را تبدیل به پاس گل کند.

تیم فوتبال الوحده که مثل همیشه احمد نوراللهی را به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب اولیه داشت، از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی، مسابقه برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کاپ امارات را برابر الجزیره برگزار کرد و انگیزه زیادی داشت تا شکست دو بر یک بازی قبل را جبران کنند.

یاران نوراللهی در دقیقه 19 با ضربه پنالتی کریستین گوآنکا پیش افتادند ولی در دقیقه 37 روی شوت تماشایی عمر ترائوره گل تساوی را دریافت کردند و نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

الوحده که نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کرده بود، در دقیقه 55 روی ارسال گوآنکا از جناح چپ زمین و ضربه سر فاکوندو کروسپکی صاحب موقعیت شد، اما ریباند این توپ را احمد نوراللهی با جای‌گیری مناسب و شوت سر ضرب تبدیل به گل کرد تا بازی دو بر یک شود و نتیجه مسابقه رفت را جبران کنند.

ویدئو: 319127

علی مبخوت، ستاره الجزیره، در دقیقه 64 از زمین اخراج شد که هفت دقیقه پس از آن، برونو برزیلی در زمان 10 نفره بودن تیمش بازی را به تساوی کشید، اما باز هم احمد نوراللهی عالی کار کرد و دوباره الوحده را پیش انداخت.

نوراللهی که پس از گلزنی انگیزه بیشتری گرفته بود، در دقیقه 85 ارسال عبدالله الکربی از سمت راست میانه زمین را با فرار از بین مدافعان الجزیره و پرش دیدنی، جلوتر از گلر حریف با ضربه سر تماشایی زد تا نتیجه را سه بر دو کند و امیدهای صعود الوحده زنده شود.

ویدئو: 319129

گل ستاره ایرانی الوحده روحیه این تیم را بالا برد تا یک دقیقه بعد پاسِ پشت پای دیدنی اسماعیل مطر را عمر خربین با شوت بغل پای چشم‌نواز به تور دروازه بچسباند و نتیجه چهار بر دو شود.

الوحده در روز درخشش و دبل احمد نوراللهی، موفق شد به پیروزی پُرگل مقابل الجزیره مدعی دست پیدا کند و در مجموع با برتری 5 بر 4 برابر این حریف سرسخت، به نیمه نهایی لیگ کاپ امارات راه یابد.

دیدگاه‌ها