کد خبر : 1986279 | 20 آذر 1402 ساعت 19:15 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

گلزاری: واقعا نمی‌دانم چه بگویم؛

کاپیتان گل‌گهر پس از اتفاق تلخ: فقط شرمنده‌ام

مهران گلزاری به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مینیسک چندماهی دور از میادین خواهد بود و به همین دلیل از مردم سیرجان عذرخواهی کرد.

کاپیتان گل‌گهر پس از اتفاق تلخ: فقط شرمنده‌ام

به گزارش "ورزش‌ سه"، خبر تلخ امروز فوتبال ایران مصدومیت مهران گلزاری کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر از ناحیه مینیسک بود که این بازیکن تک باشگاهی فوتبال ایران را چندین ماه از مسابقات دور می‌کند.
به همین بهانه گفت‌وگویی با او داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

او حرف‌هایش را درباره دلیل این آسیب‌دیدگی اینطور آغاز کرد: «یک لحظه در تمرین اتفاق افتاد و فهمیدم مینیسکم پاره شد و بعد با معاینات دکتر هم همین را تشخیص دادند.» 
کاپیتان گل‌گهر سپس درباره حس و حالش پس از این آسیب‌دیدگی عنوان کرد: «واقعا نمی‌دانم چه بگویم. فقط شرمند هواداران و مردم سیرجان شدم که نمی‌توانم در این فصل کمک‌شان کنم.»
او سپس در واکنش به این سوال که چقدر زمان برای بازگشت نیاز دارد، عنوان کرد: «نمی‌دانم. ولی امیدوارم هر چه زودتر برسم و بتوانم به مربی‌مان که واقعا انسان شریفی است، کمک کنم.» 

1965336

در این فصل مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم، هم حساب ویژه‌ای روی تو باز کرده بود و در پست‌های مختلف از تو استفاده کرد. کاپیتان گل‌گهر در واکنش به این موضوع بیان کرد: «بله. خدا را شکر اعتماد خوبی به من داشت و حالا فقط شرمنده‌ام که امسال نتوانستم بیشتر از این به او و تیم کمک کنم.»
سوال بعدی از مهران گلزاری درباره شرایط گل‌گهر بود و او در واکنش به این سوال گه چرا این تیم درهفته‌های اخیر نتایج ایده‌آل هفته‌های ابتدایی را کسب نکرده، اینطور پاسخ داد: «شرایط بدی نداریم. تیم ما خیلی تغییر داشته و تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند، کمی زمان نیاز است. همان‌طور که می‌دانید گل‌گهر امسال بازیکنان جوان زیادی دارد و مدیران باشگاه با این جوانان نگاه بلندمدت دارند. ضمن اینکه ما دو بازی عقب افتاده نسبت به بقیه تیم‌ها داریم و اگر برنده این دو مسابقه شویم، شرایط‌مان در جدول کاملا بهبود پیدا می‌کند.»

دیدگاه‌ها