کد خبر : 1986296 | 20 آذر 1402 ساعت 20:53 | 11K بازدید | 34 دیدگاه

هفدهمین پیروزی متوالی در همه رقابت‌ها

الهلال 3-0 التعاون: آبی‌های ریاض همه را می‌برند!

الهلال موفق شد با پیروزی برابر التعاون، راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی عربستان شود.

الهلال 3-0 التعاون: آبی‌های ریاض همه را می‌برند!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در ادامه روزهای موفق خود، توانست با کسب پیروزی سه بر صفر برابر التعاون، راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی عربستان شود. این هفدهمین پیروزی متوالی آنها در تمامی رقابت‌ها بود.

ویدئو: 319133

الهلال برای رسیدن به گل نخست بازی تا دقیقه 2+45 صبوری به خرج داد. در این دقیقه، ارسال کرنر مالکوم به روی دروازه با دفع ناقص سنگربان التعاون همراه شد و میشائیل دلگادو نیز ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ او از خط عبور کرد و تلاش مایلسون برای بیرون کشیدن توپ بی‌نتیجه بود.

1965364

آبی‌های ریاض موفق شدند در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل دیگری دست یابند. یاسر الشهرانی از سمت چپ به حرکت درآمد و با یک پاس خوب، ساویچ را صاحب فرصت کرد. این بازیکن نیز با ورود به محوطه جریمه، توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد که الکساندر میتروویچ موفق شد با یک ضربه سر، دروازه التعاون را باز کند.

عبدالفتاح آدم بازیکن التعاون می‌توانست در دقیقه 76 اختلاف را کاهش دهد. روی یک پاس در عمق، توپ به این بازیکن رسید که ضربه آدم پس از عبور از یاسین بونو، به پایه تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به درون زمین برگشت که سنگربان الهلال آن را مهار کرد.

1965365

روی همکاری دو وینگر برزیلی، تیم ژسوس به گل سوم رسید. میشائیل دلگادو از سمت راست حرکتی را آغاز کرد و وارد محوطه جریمه شد. او با یک پاس سریع به محوطه 6 قدم، مالکوم را مقابل دروازه خالی صاحب فرصت کرد که این بازیکن نیز کار سختی برای باز کردن دروازه التعاون نداشت.

در نهایت الهلال موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد التعاون بگذرد و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان موسوم به خادمین شریفین شد. الخلیج دیگر تیمی است که راهی مرحله ماقبل فینال شده است.

دیدگاه‌ها