کد خبر : 1986305 | 21 آذر 1402 ساعت 04:58 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

شرط مهم برای افزایش دستمزد ستاره یووه: تمدید کن!

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، برای افزایش دستمزدش باید قرارداد جدیدی را امضا کند.

شرط مهم برای افزایش دستمزد ستاره یووه: تمدید کن!

به گزارش "ورزش سه"، ولاهوویچ فصل اول را خیلی خوب شروع کرد و موفق شد در چهار بازی ابتدایی چهار گل به ثمر برساند و یک پاس گل ارسال کند، اما عدم گلزنی در شش بازی باعث شد که شرایط برای او دشوار شود.

انتظار می‌رفت که این بازیکن پس از انتقال ۸۰ میلیون یورویی از فیورنتینا به یوونتوس به قهرمان اصلی این تیم پس از کریستیانو رونالدو تبدیل شود، اما او نتوانست انتظاراتی که وجود داشت را برآورده کند.

1907034

حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که مدیر برنامه این ستاره صربستانی در تورین حضور دارد تا مذاکراتی را درباره دستمزد او و همچنین امضای قرارداد جدید انجام دهد.
بر اساس قرارداد جدید ولاهوویچ، دستمزد این مهاجم از ماه جولای سال آینده میلادی به ۱۲ میلیون یورو در هر فصل افزایش پیدا می‌کند و پرداخت این مبلغ در شرایط فعلی برای یووه آسان نیست.

همین موضوع باعث شده که آنها مذاکراتی را برای امضای قرارداد جدید با او آغاز کنند تا این مبلغ در طول سال‌های قرارداد ولاهوویچ تقسیم کنند و امیدوار هستند که نمایندگان او هم این شرایط را بپذیرند.

یوونتوس قصد دارد قرارداد او را به ۹ میلیون یورو کاهش دهد و از سوی دیگر قراردادش را تا سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ تمدید کند. ولاهوویچ از حضور در یوونتوس بسیار خوشحال و راضی است و قصد ادامه کار در تورین را دارد.

دیدگاه‌ها