کد خبر : 1986317 | 20 آذر 1402 ساعت 23:22 | 56.7K بازدید | 33 دیدگاه

مدافع پرسپولیسی کل بودجه مس را دریافت می‌کند!

تصمیمات عجیب در باشگاه دسته اولی احتمالا به قیمت ضرر چند میلیاردی آنها تمام شود.

مدافع پرسپولیسی کل بودجه مس را دریافت می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا ابراهیمی مدافع اسبق پرسپولیس که بعد از جدایی از این تیم راهی نساجی شد و در این فصل هم با مس کرمان در لیگ دسته اول قرارداد امضا کرد، اکنون با چالش بزرگی با نارنجی‌پوشان مواجه شده است.

علیرضا ابراهیمی که تجربه حضور در گل‌گهر سیرجان و کاپیتانی در این تیم را نیز در کارنامه داشت و موفق شده بود با آنها صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد، در این فصل قراردادی سه ساله با مس کرمان امضا کرده است.

البته پس از دو هفته حضور در این تیم، باشگاه مس بدون هیچ دلیلی قرارداد این بازیکن را به صورت یک‌طرفه فسخ می‌کند. حالا ابراهیمی با ارائه مستندات خود به کمیته تعیین وضعیت با توجه به قراردادی که منقعد کرده، خواهان غرامت چهل میلیاردی از این باشگاه شده است. باشگاه مس کرمان به دلیل بالا بودن مبلغ قرارداد این بازیکن قصد پایان همکاری را داشت اما فسخ یک‌طرفه آنها در شرایطی که این بازیکن پیش از پایان همکاری از سوی باشگاه، در بازی‌ها به میدان رفته بود، باید دید با چه تصمیمی از سوی کمیته تعیین وضعیت همراه خواهد بود.

این در حالی است که بودجه باشگاه لیگ دسته اولی چیزی کمتر از 50 میلیارد برای یک فصل است و در صورتی که علیرضا ابراهیمی موفق به دریافت حکم در خصوص باشگاه مس کرمان شود، عملا تمامی بودجه آنها را دریافت خواهد کرد و این باشگاه با چالشی عجیب مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها