کد خبر : 1986323 | 21 آذر 1402 ساعت 07:30 | 15K بازدید | 11 دیدگاه

نوراللهی و یادآوری خاطره شیرین پرسپولیس

احمد نوراللهی ستاره این روزهای الوحده امارات شده و با گلزنی‌های خود به عنوان یک ستاره نقش‌آفرینی می‌کند.

نوراللهی و یادآوری خاطره شیرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امارات احمد نوراللهی با دو گل زمینه‌ساز پیروزی چهار بر دوی تیمش مقابل الجزیره امارات شد تا حالا الوحده همراه با احمد نوراللهی و یکی از فصل‌های درخشانش به مرحله نیمه نهایی این تورنمنت راه پیدا کنند. احمد نوراللهی از زمان سفر به امارات اگر چه به مانند دوران بازی با پیراهن سرخ پرسپولیس در گلزنی آمار بالایی نداشته اما در لیگ امارات به عنوان یک هافبک تراز و خوش تکنیک از او یاد می‌شود.

1965397

اکنون نوراللهی با دو گلی که شب گذشته به الجزیره زد، خاطرات زیادی را برای پرسپولیسی‌ها زنده کرد؛ نوراللهی پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا بود که با گلزنی در مقابل این تیم زمینه‌ساز یک برگشت تماشایی از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد و همچنین نخستین گل آسیایی خود را مقابل این تیم به ثبت رساند و پس از این هم در لیگ امارات اولین بار دروازه الجزیره را باز کرد تا نشان دهد آدرس دروازه این تیم را بهتر از هر تیمی دیگری آموخته است.

نوراللهی در دوران بازیگری خود 33 گل به ثمر رسانده که 3 گل با پیراهن تیم ملی ایران بوده و به غیر از دیدار ایران-عراق در دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، هر زمان در یک بازی گلزنی کرده، تیمش در آن بازی بازنده نبوده است و با ادامه دادن این روند قطعا هواداران پرسپولیس چشم انتظار بازگشت دوباره شماره هشت محبوبشان به ایران خواهند بود.

دیدگاه‌ها