کد خبر : 1986342 | 21 آذر 1402 ساعت 08:56 | 17.1K بازدید | 3 دیدگاه

نونو با حلقه ممنوعه در لیگ برتر (عکس)

تخلف هافبک اسپانیایی نساجی در دیدار مقابل استقلال خوزستان از چشم داور دور ماند.

نونو با حلقه ممنوعه در لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نونو دلگادو پس از مدت‌ها حضور در ترکیب اولیه نساجی مازندران در دیدار مقابل استقلال خوزستان را تجربه کرد و از ابتدا در این مسابقه لیگ برتری به میدان رفت که تیمش هم توانست به برتری یک بر صفر دست پیدا کند، اما او در جریان این بازی علاوه بر مسائل فنی، یک حرکت انجام داد که حسین زیاری، داور بازی، به آن توجه نداشت.

این هافبک اسپانیایی که در روزهای آخر نقل و انتقالات تابستانی به نساجی پیوست و یک گل هم در دیدار لیگ برتری مقابل ذوب‌آهن روی اشتباه سید محمد قریشی، مدافع حریف به ثمر رساند، در مسابقه برابر استقلال خوزستان یک تخلف جزئی انجام داد که داور آن را ندید.

نونو با در دست داشتن حلقه مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت که طبق قوانین مسابقات فوتبال نمی‌توانست چنین کاری انجام بدهد و این حرکت او از چشم حسین زیاری دور ماند ولی توسط عکاس "ورزش سه" شکار شد.

1965434

هافبک اسپانیایی نساجی که در دو مسابقه متوالی لیگ برتر مقابل ذوب آهن و استقلال خوزستان در ترکیب حضور داشته، امیدوار است در دیدارهای آینده هم این شانس را به دست بیاورد و البته این بار بعید به نظر می‌رسد شانس بازی با حلقه را پیدا کند.

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها