کد خبر : 1986350 | 21 آذر 1402 ساعت 09:23 | 15.7K بازدید | 15 دیدگاه

افشاریان: خورشیدی از داوران باتجربه ماست؛

مهر باطل روی شایعه محرومیت داور جنجالی

با تایید خداداد افشاریان هیچ محرومیتی در انتظار اشکان خورشیدی نخواهد بود.

مهر باطل روی شایعه محرومیت داور جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، خداداد افشاریان، در واکنش به حواشی به وجود آمده برای اشکان خورشیدی گفت: "من از مربیان خواهش می‌کنم که به حرف‌هایی که قبل و در حین بازی می‌زنند کاملاً آگاه باشند که حتی با یک کد جزئی هم داوران ما را تخریب نکنند.

آقای اشکان خورشیدی جزو داوران خوب ما هستند و شاید این سومین بازی پیاپی بود که به خاطر قضاوت خوبشان به او دادیم. با وجود اینکه آقای فکری آدم اخلاق مداری هستند اما صحبت‌هایی که ایشان مطرح کرد هم خودشان و هم ما را اذیت کرد. خورشیدی خیلی تحت فشار بود و بعد از بازی بدون اجازه من درباره موضوعی مصاحبه کرد که اصلاً مورد تایید هم نبود. ما سعی می‌کنیم طبق آیین‌نامه با ایشان برخورد کنیم."

افشاریان در واکنش به احتمال محرومیت اشکان خورشیدی گفت: "محروم که به آن شکل نه ولی شاید ایشان را یکی دو هفته نداشته باشیم. اشکان داور خیلی با تجربه‌ای است و باید اینطور مواقع خود را کنترل کند. من از اعضای هوادار نیز خواهش می‌کنم که به این مسائل چنگ نزنند تا آرامش به داوری برگردد."

رئیس کمیته داوران درباره اخبار استفاده از VAR هفته‌های آتی لیگ به خصوص دربی گفت: " اجازه بدهید ما در مورد این موضوع صحبتی نکنیم تا حرف‌های ما مقابل آوردن VAR قرار نگیرد. شرکت طرف قرارداد ما برای این کار روسی نیست. این همان شرکتی است که در جام باشگاه‌های آسیا با آن کار کردیم."

دیدگاه‌ها