کد خبر : 1986361 | 21 آذر 1402 ساعت 10:20 | 44.8K بازدید | 60 دیدگاه

از زبان میثاقی در فوتبال برتر

حرف‌های هاشمی‌نسب درباره دعوایش با غبیشاوی

نادر غبیشاوی مربی دروازه‌بان‌های فولاد مدعی است که اقدامی برای تحریک هاشمی‌نسب انجام نداده و توهین‌های او باعث ناراحتی‌اش شده است.

حرف‌های هاشمی‌نسب درباره دعوایش با غبیشاوی

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت چند روز از بازی فولاد و استقلال اما حواشی این دیدار همچنان ادامه دارد. فیلمی که از حمله نادر غبیشاوی مربی دروازه‌بان‌های فولاد به مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال منتشر شده بازتاب‌های زیادی داشته و این مسئله با واکنش غبیشاوی مواجه شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که غبیشاوی و هاشمی‌نسب چند سال در کادرفنی فولاد هم‌تیمی بودند و به روحیات و اخلاقیات یکدیگر آشنا هستند.

با این حال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر محمدحسین میثاقی مجری برنامه در حالی که نادر غبیشاوی را روی خط تلفنی آورده بود، اعلام کرد طی صحبتی که با هاشمی‌نسب داشته او ادعا کرده مربی گلرهای فولاد قبل از شروع مسابقه گفته: «نمی‌گذارم در دربی روی نیمکت بنشینی!»

البته این ادعا مورد تایید غبیشاوی نیست؛ مربی گلرهای فولاد در این خصوص گفت: «قصد ندارم برای استقلال قبل از دربی حاشیه سازی کنم؛ قبل از بازی آقای هاشمی نسب پیام‌های عجیبی برای من ارسال کردند که من جدی نگرفتم. در حین بازی، تنها مربیان داخلی فولاد که من و آقای آل‌نعمه هستیم کنار زمین رفتیم و آقای هاشمی نسب الفاظ زشتی را نسبت به من کار برد. اول به ایشان تذکر جدی دادم تا این که وی یک حرف بسیار زشتی علیه من به کار برد و من از کوره در رفتم.»

1965505

او ادامه داد: «همه صحبت ایشان را شنیده‌اند؛ من حدود هفده سال با هاشمی نسب هم خانه، هم تیمی و همکار بوده‌ام. وسط نیمه آقای سامره گفت به خاطر من صحبتی نکن و من قبول کردم. لحظه آخر داشتم به سمت زمین می‌رفتم که دیدم صدایی آمد و دوباره ایشان همان صحبت‌ها را نسبت به من انجام دادند و من هم ناخودآگاه واکنش نشان دادم.»

غبیشاوی همچنین گفت: «البته درگیری لفظی و بدنی بین من و او رخ نداد، اما از مردم بابت این صحنه عذرخواهی می‌کنم. هرچند که بازهم تاکید می‌کنم الفاظ زشتی را در قبال من و خانواده‌ام به کار بردند که نتوانستم تحمل کنم.»

دیدگاه‌ها