کد خبر : 1986365 | 21 آذر 1402 ساعت 10:34 | 22.4K بازدید | 9 دیدگاه

تمرینات عجیب اسطوره آرژانتین: 200 ضربه در دقیقه!

جونیور فیرپو، ستاره لیدزیونایتد، از تمرینات خاص و عجیب مارسلو بیلسا صحبت کرده است.

تمرینات عجیب اسطوره آرژانتین: 200 ضربه در دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، بیلسا در زمان حضورش در لیدز یونایتد به یکی از مربیان درخشان تاریخ این باشگاه تبدیل شد که توانست آنها را بار دیگر به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برگرداند. 

حالا در فاصله تقریبا چهار سال پس از جدایی او از این باشگاه، یکی از بازیکنانی که در طول این مدت با او همکاری داشته صحبت‌ها و جزئیات جالبی را از تمرینات و سبک کاری این مربی بزرگ آرژانتینی مطرح کرده است. 

فیرپو در گفتگو با نشریه اسپانیایی رلوو درباره تمرین تحت هدایت بیلسا اظهار داشت: «کاری که او می‌کرد تقسیم زمان بود. ما سه یا چهار دقیقه متوالی بدون متوقف شدن، بدون خطا و بدون هیچ توفقی تمرین می‌کردیم. همه دور تا دور زمین بودند تا اگر توپ بیرون رفت سریعا آن را به داخل زمین برگردانند چون توپ باید در جریان بازی قرار می‌گرفت. 

1555572

چنین سبک تمرینی به این معناست که شما باید 200 ضربه در دقیقه به توپ بزنید. روزهایی بود که ما هشت، 10 یا یازده بار این روند را تکرار می‌کردیم. شرایط طوری بود که انگار در حال انجام یک بازی جدی در تمرینات هستیم. 

او همانطور که از لقبش مشخص است کمی دیوانه است اما از جنبه خوب. او واقعا وسواس زیادی نسبت به جزئیات دارد. تا زمانی که پاسخ خوبی ارسال کند مشکلی نیست. ممکن است 50 بار هم این کار را تکرار کنید یا حتی گل بزند اما اگر یک ضربه اشتباه داشته باشید، اتفاق خوبی در انتظارتان نخواهد بود.»

این بازیکن اسپانیایی همچنین تایید کرد که جدایی بیلسا برای او بسیار دشوار بوده و این مربی آرژانتینی از چنان محبوبیتی در لیدز برخودار بود که پس از اخراجش، چند بازیکن در رختکن مشغول گریه شدند.

دیدگاه‌ها