کد خبر : 1986368 | 21 آذر 1402 ساعت 10:43 | 14.8K بازدید | 9 دیدگاه

حمله به ستاره بایرن: برای بازی در این تیم پول بده!

ماریو باسلر، هافبک سابق بایرن مونیخ، به شدت از عملکرد آلفونسو دیویس و دیگر بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

حمله به ستاره بایرن: برای بازی در این تیم پول بده!

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین 1-5 بایرن مونیخ برابر آینتراخت فرانکفورت باعث شد که انتقادهای زیادی از بازیکنان این تیم مطرح شود. 

پیش از این هم بعضی از کارشناسان فوتبال آلمان انتقادهایی را از سبک بازی تیم توماس توخل مطرح کرده بودند اما این شکست تحقیرآمیز و دور از انتظار، فشارها بر بازیکنان بایرن را بیش از پیش افزایش داد. 

باسلر هم یکی از این منتقدان است که در پادکستش به شدت از بازیکنان بایرن انتقاد کرده است: «امکان ندارد که شما با پیراهن بایرن مونیخ چنین نمایشی داشته باشید. این شیوه بازی بایرن نیست. این تیم به صورت کلی سبک بازی کاملا اشتباهی را به نمایش گذاشت. آنها فوتبال کندی ارائه کردند و به تیم حریف این فرصت را دادند که از دروازه‌اش دفاع کند. 

1962878

اشتباهات فاجعه‌باری رخ داد که شما حتی اجازه انجام دادن آنها در تیمی دانش آموزی یا لیگ محله را هم ندارید. این تیم واقعا هیچ شخصیت مشخصی نداشت و به اندازه یک پرنده در زمین بی‌آزار بود.

حرف‌هایی که درباره دیویس می‌شنویم این است که او انتظار دستمزد بالایی دارد. اما اگر بر اساس عملکرد در نظر بگیریم، او باید پولی هم به بایرن پرداخت کند. همه دنبال پول زیاد هستند اما این بازیکنان باید خوشحال باشند که با این نمایش جایی در ترکیب بایرن دارند.

سانه بار دیگر به بازیکنی بی هدف تبدیل شده است. وقتی همه تیم خوب هستند، می‌توانید نقش او را هم در زمین ببینید اما اگر شرایط خوب نباشد، خبری از او هم نیست.»

دیدگاه‌ها