کد خبر : 1986369 | 21 آذر 1402 ساعت 11:01 | 32.7K بازدید | 6 دیدگاه

زلزله در بشیکتاش

اخراج فوری پنج ستاره پس از شکست در دربی استانبول

رئیس جدید باشگاه بشیکتاش 5 بازیکن خارجی را از ترکیب این تیم کنار گذاشت.

اخراج فوری پنج ستاره پس از شکست در دربی استانبول

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ترک این خبر را با عنوان «زلزله در بشیکتاش» در وبسایت‌های خود درج کردند و به نظر آغاز تغییرات بنیادین در تیم محبوب سوپرلیگ ترکیه خواهد بود؛ جایی که کار با اخراج پنج چهره سرشناس آغاز شده اما بعید است در همینجا متوقف شود.

وینسنت ابوباکار، والنتاین روزیر، اریک بایی، رشید قزال و ژان اونانا پنج بازیکنی هستند که از سوی رئیس جدید بشیکتاش از تیم کنار گذاشته شدند و باید در نقل و انتقالات زمستانی تیم جدید خود را انتخاب کنند.

جالب است بدانید ابوباکار در فصل جاری 11 گل برای بشیکتاش زده بود اما با اتهام باندبازی و اختلاف در تیم، به همراه 4 بازیکن خارجی دیگر از تیم اخراج شدند.

این خبر زمانی تعجب‌آورتر می‌شود که به یاد بیاورید ژان اونانا در ابتدای فصل با رقمی بیشتر از چهار میلیون یورو از لیگ یک فرانسه به سوپرلیگ ترکیه پیوست اما حالا با تصمیم ناگهانی رئیس جدید از تیم اخراج شده است.

1965491

همچنین اریک بایی مدافع تیم منچستریونایتد با دریافت 3.5 میلیون یورو یکی از گران‌ترین بازیکنان حاضر در ترکیه محسوب می‌شود که قربانی انقلاب رئیس جدید شده است.

بشیکتاش که این فصل سه سرمربی مختلف را روی نیمکت خود داشته، این فصل در رتبه پنجم حضور دارد و با فاصله 14 امتیازی تا صدر جدول، روزهای تیره و تاری را سپری می‌کند.

سفید و مشکی‌پوشان استانبول این هفته در شهرآورد معروف این شهر مقابل فنرباغچه بازی را در ورزشگاه وودافون آره‌نا به حریف خود واگذار کرد تا وضعیتش بحرانی‌تر از همیشه شود.

دیدگاه‌ها