کد خبر : 1986401 | 21 آذر 1402 ساعت 12:42 | 63.7K بازدید | 14 دیدگاه

ماجراجویی‌های لئاندرو پریرا در سری بی

مهاجم دیپورتی پرسپولیس به بوتافوگو برزیل پیوست!

باشگاه بوتافوگو اس‌پی برزیل از جذب لئاندرو پریرا مهاجم سابق پرسپولیس خبر داد.

مهاجم دیپورتی پرسپولیس به بوتافوگو برزیل پیوست!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس و لئاندرو پریرا درگیر یک پرونده حقوقی هستند، این مهاجم برزیلی پس از پنج سال به کشورش بازگشت تا در سری بی برزیل، برای بوتافوگو اس‌پی به میدان برود.

البته که باشگاه جدید پریرا با بوتافوگو اصلی که دو قهرمانی در سری آ برزیل دارد، متفاوت است و این باشگاه با نام بوتافوگو اس‌پی که مخفف سائو پائولو است، در سری بی مشغول فعالیت است.

باشگاه بوتافوگو اس‌پی با انتشار اطلاعیه‌ای در این خصوص نوشته است: 
بوتافوگو با مهاجم دیگری برای فصل آینده به توافق رسید. بازیکن جذب شده جدید، لئاندرو پریرا، مهاجم 32 ساله است که در فوتبال ژاپن حضور داشت و قبلا برای پالمیراس به میدان رفته است. پریرا سابقه قهرمانی در کوپا 2 برزیل و سری آ را در کارنامه دارد و قرارداد او تا پایان سال 2024 است.

1965528

لئاندرو پریرا در سال 2014 با پوشیدن پیراهن چاپکوئنسه به شهرت رسید. در آن زمان او در 24 بازی در برزیل 10 گل برای تیم سانتا کاتارینا به ثمر رساند و چهار پاس گل داد.

پریرا که در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل و به عنوان جانشینی برای یورگن لوکادیا به پرسپولیس آمد، دوران ناموفقی در این تیم داشت و با به ثمر رساندن یک گل، از جمع سرخپوشان جدا شد.

این بازیکن پس از توافق با پرسپولیس، راهی توچیگی در جی لیگ 2 ژاپن شد ولی در آنجا نیز فقط 32 دقیقه به میدان رفت و حالا نیز با قراردادی قرضی راهی بوتافوگو اس‌پی در برزیل شده است.

پریرا 143 هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد و سرخپوشان از فیفا خواسته‌اند که از محل مطالبات این باشگاه، طلب این مهاجم برزیلی را پرداخت کند که خبرگزاری تسنیم مدعی شده ظاهراً نامه موافقت فیفا با درخواست باشگاه پرسپولیس، دیرتر از زمان تعیین شده و مورد توافق با پریرا به باشگاه رسیده و به همین دلیل این بازیکن بلافاصله پس از پایان مهلت مقرر در توافق نامه، شکایت خود علیه سرخپوشان را در فیفا به ثبت رسانده و خواستار دریافت 350 هزار دلار شده است.

دیدگاه‌ها