کد خبر : 1986427 | 21 آذر 1402 ساعت 13:30 | 43.4K بازدید | 9 دیدگاه

طعنه به ستاره منفور یونایتد: شانس آوردیم نخریدیمش!

ماریو باسلر، هافبک سابق بایرن مونیخ، می‌گوید این باشگاه خوش شانس بوده که تلاشی برای جذب جیدون سانچو نداشته است.

طعنه به ستاره منفور یونایتد: شانس آوردیم نخریدیمش!

به گزارش "ورزش سه"، درگیری سانچو با اریک تن‌هاخ در ماه سپتامبر باعث شد که این بازیکن به صورت کامل از تیم اول منچستریونایتد کنار گذاشته شود و به صورت انفرادی مشغول تمرین باشد. 

این ستاره انگلیسی که پس از تلاش و اصرار فراوان و مذاکرات طولانی مدت مدیران یونایتد با دورتموند به این باشگاه ملحق شده بود، حالا در آستانه ترک اولدترافورد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرار دارد و این اتفاق ضرر هنگفتی را برای آنها به همراه خواهد داشت. 

هرچند هنوز هیچ باشگاهی به صورت رسمی پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن سانچو به یونایتد ارائه نکرده اما به نظر می‌رسد که دیگر او را در ترکیب این تیم نخواهیم دید. 

1951253

باسلر در گفتگو با روزنامه انگلیسی سان درباره شرایط سانچو اظهار داشت: «بایرن تیمی بسیار منظم است و وقتی بازیکنی را به خدمت می‌گیرند، شخصیت او باید سازگاری کامل با معیارهای این باشگاه داشته باشد. 

سانچو شاید بازیکن خوبی باشد اما بایرن اصلا گزینه خوبی برای او نبود چون او بازیکنی نیست که آنها به دنبالش هستند. سانچو از همان زمان که در دورتموند حضور داشت هم دردسرساز بود. رفتار و شخصیت او مشکل اصلی است و این بازیکن باید آن را هرچه زودتر تغییر دهد تا بتواند موفق شود.»

دیدگاه‌ها