کد خبر : 1986432 | 21 آذر 1402 ساعت 13:58 | 25.6K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره سابق لیورپول فاش کرد: کلوپ گفت خفه‌شو!

جیمز میلنر، ستاره سابق لیورپول، درباره زمانی که باعث خشم و عصبانیت یورگن کلوپ شده بود صحبت کرد.

ستاره سابق لیورپول فاش کرد: کلوپ گفت خفه‌شو!

به گزارش "ورزش سه"، میلنر در تابستان 2015 به لیورپول پیوست و هشت سال در ترکیب این تیم حضور داشت تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023 به برایتون ملحق شد. 

او یکی از بازیکنان مورد علاقه کلوپ در دوران حضورش در این تیم بود و در طول 332 دیداری که با پیراهن این تیم انجام داد، نقش مهمی را در موفقیت‌های چند سال اخیر این مربی آلمانی در آنفیلد ایفا کرد. 

با این حال، به نظر می‌رسد که حتی او هم خشم سرمربی لیورپول را تجربه کرده و در شرایطی قرار گرفته که با عصبانیت او روبرو شود و لحظات دشواری را در حضور کلوپ تجربه کند. 

1438241

میلنر در گفتگو با پادکست‌های پرفورمنس در این باره اظهار داشت: «او اکثر اوقات خیلی خوب و خوش اخلاق بود و از شنیدن صحبت بقیه استقبال می‎‌کرد. اما شاید در بین دو نیمه آمادگی انجام چنین کاری را نداشت. 

یک بار در شرایطی بودیم که او مشغول مطرح کردن نظرات و تفکراتش با ما بود و من هم شروع به مطرح کردن نظرات خودم کردم و به یاد دارم که او طوری دستش را روی میز کوبید که منظورش این بود که بهتر است خفه شوی! 

اما در کل باید بگویم که یورگن فوق العاده بود. من رابطه بسیار خوبی در درون و بیرون از زمین با او داشتم. او همیشه حمایت بسیار زیادی از خیریه ما انجام می‌داد.» 

دیدگاه‌ها